2015-05-07, 17:14
Medlem
Pålitlig sida med bra GHRP och Mod GRF?
2015-05-07, 20:30
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Gröning till Deffkungen, beställt Albuterol samt en stacker. Om det funkar vet jag ej än, men beställningen har jag fått.
2015-05-07, 21:27
Medlem
Gjorde nyss en ny beställning från AB!
Räddarna i nöden :yes

Dom skulle slå upp portarna snart så håll er tills dess.

Mvh
2015-05-08, 13:09
Medlem
Fenjal888s avatar
Någon som hört något om Energetics? Senaste jag hörde var att de sålde verksamheten. De har försvunnit som säljare på HB. Deras tabs var riktigt grymma och försvann lika fort som de kom.
2015-05-08, 13:28
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Någon som hört något om Energetics? Senaste jag hörde var att de sålde verksamheten. De har försvunnit som säljare på HB. Deras tabs var riktigt grymma och försvann lika fort som de kom.

Sidan är uppe igen.

http://energetics.ga

Jag har 4 påsar hemma så någon får gärna göra en beställning och återkomma.
2015-05-08, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Sidan är uppe igen.

http://energetics.ga

Jag har 4 påsar hemma så någon får gärna göra en beställning och återkomma.

Om någon beställt från Energetics sen dom öppnade igen får gärna skriva ett par rader hur de fungerade.

Mvh
2015-05-09, 13:13
Medlem
SuicideNotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
aas

solid-pharma
hulkstore
powernordic
superman
oral/oljeakuten

annat

fireball pharma (gojan)
deff o sexbutiken (Aston)

dessa är tokgröna o har även tryckt en hel del från de. powernordic dock endast mast p o clen. funkar utmärkt

Du råkar inte ha provat akutens högdoserade propp? Jag är otroligt sugen på den men 200mg/ml för 450kr låter lite för bra så jag blir misstänksam.
2015-05-09, 23:53
Medlem
diskretpunkts avatar
har kört sveas testo e och dbol nu, tycker man får bra tryck av deras dbol, testot har inte kickat än på allvar tror jag gått cirka 4 veckor.
Dock fick jag inte med mina clomid som jag beställde, vilket gör mig jävligt sur. gått 1 månad nu och dom lovar hela tiden att de ska komma nästa vecka etc, men ser inte röken av de. har jag blivit blåst eller?
2015-05-10, 01:02
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
har kört sveas testo e och dbol nu, tycker man får bra tryck av deras dbol, testot har inte kickat än på allvar tror jag gått cirka 4 veckor.
Dock fick jag inte med mina clomid som jag beställde, vilket gör mig jävligt sur. gått 1 månad nu och dom lovar hela tiden att de ska komma nästa vecka etc, men ser inte röken av de. har jag blivit blåst eller?

Svea har haft jävla problem senaste veckorna. Dom har ju inte kommit åt sina egna prepp som du kanske vet? Men jag tror faktiskt att du kommer få dina clomid på Måndag eller Tisdag. Nu har dom fått ordning på saker och ting igen och startar upp med att ta nya beställningar igen.

Egentligen är Svea nog en av de säkraste shopparna av AAS som finns i Sverige idag. Det är ju inga nybörjare det där precis och finns förjävligt bra byggare i absoluta Sverige toppen som använder sig av deras prepp.
2015-05-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Pålitlig sida med bra GHRP och Mod GRF?

Bump!
2015-05-11, 01:32
Medlem
diskretpunkts avatar
någon som vet om swed-stores galenika är äkta? hört att de ska finnas mycket fake på marknaden.
2015-05-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskretpunkt
någon som vet om swed-stores galenika är äkta? hört att de ska finnas mycket fake på marknaden.

Läs i tråden om Galenika så kommer du hitta svaret på din fråga: (FB) Galenika a.d.
Tips är att börja läsa från inlägg #75.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in