2015-05-05, 18:30
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Nej, Arsenal har redan en nästintill perfekt trupp fast de måste göra sig av med lite spelare bara.

Se (FB) Allt om engelsk fotboll 2014/2015

Lacazette till Liverpool låter inte helt otroligt, å andra sidan kanske han vill spela CL nästa säsong och det kommer han få göra i Lyon, men inte i Liverpool.
Justja, glömde bort.

CL spelar inte sån stor roll när man får spela det i Lyon dock. Då tror jag PL och pengar lockar mer.
2015-05-05, 20:34
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Nej, Arsenal har redan en nästintill perfekt trupp fast de måste göra sig av med lite spelare bara.

Se (FB) Allt om engelsk fotboll 2014/2015

Lacazette till Liverpool låter inte helt otroligt, å andra sidan kanske han vill spela CL nästa säsong och det kommer han få göra i Lyon, men inte i Liverpool.

Perfekt trupp för vad? Att vanka runt på 4e-platsen år efter år och se kvartsfinal i CL som väl godkänt?
2015-05-05, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
CL spelar inte sån stor roll när man får spela det i Lyon dock. Då tror jag PL och pengar lockar mer.
Jo, det tror jag också, men man vet aldrig. Det lär också finnas fler intresserade, men Liverpool är helt klart en möjlig destination.

Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Perfekt trupp för vad? Att vanka runt på 4e-platsen år efter år och se kvartsfinal i CL som väl godkänt?
Läs inlägget jag länkade till också så kanske du förstår...

2015-05-05, 20:39
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Jo, det tror jag också, men man vet aldrig. Det lär också finnas fler intresserade, men Liverpool är helt klart en möjlig destination.

Läs inlägget jag länkade till också så kanske du förstår...

Har läst men ser bara kritik mot att Wenger vill sälja eller göra sig av med spelare OCKSÅ utöver värva.
Det är väl inge fel med det?
2015-05-05, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Har läst men ser bara kritik mot att Wenger vill sälja eller göra sig av med spelare OCKSÅ utöver värva.
Det är väl inge fel med det?
Fast de har ju inte "a very big squad". Möjligtvis att de har lite väl många offensiva breddspelare, men defensivt har de allt annat än "a very big squad". Varför du dessutom anmärker på ordvalet (perfekt) om du nu förstod ironin förstår jag inte. Nåväl.

Dortmund har ju haft en slags policy om att släppa max en stjärnspelare per sommar (Götze, Lewa), tror ni man kommer lätta på den i år? Tuchel ska väl få sätta sin prägel på truppen och dessutom kommer de inte få betalt för Gündogan om han inte går i sommar. Därtill lär Hummels vilja lämna, och till sist har man Reus som i och för sig kritade på ett nytt kontrakt nyligen. Det ska bli väldigt intressant att se vad som händer med BVB. Att alla tre lämnar känns osannolikt men två av dem kan nog spela i andra klubbar från och med augusti.
2015-05-06, 16:19
Medlem
Tänkbart scenario?
De Gea->Real Madrid Handanovic->United Cech->Inter
2015-05-06, 23:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Fast de har ju inte "a very big squad". Möjligtvis att de har lite väl många offensiva breddspelare, men defensivt har de allt annat än "a very big squad". Varför du dessutom anmärker på ordvalet (perfekt) om du nu förstod ironin förstår jag inte. Nåväl.

Dortmund har ju haft en slags policy om att släppa max en stjärnspelare per sommar (Götze, Lewa), tror ni man kommer lätta på den i år? Tuchel ska väl få sätta sin prägel på truppen och dessutom kommer de inte få betalt för Gündogan om han inte går i sommar. Därtill lär Hummels vilja lämna, och till sist har man Reus som i och för sig kritade på ett nytt kontrakt nyligen. Det ska bli väldigt intressant att se vad som händer med BVB. Att alla tre lämnar känns osannolikt men två av dem kan nog spela i andra klubbar från och med augusti.

Gundogan och Hummels kommer att lämna. Tveksam till om Reus gör det. Han går nog om 1 år eller så, såvida inte Tuchel lyckas få Dortmund att bli ett topplag i Tyskland fort.

Att de andra 2 lämnar ser jag som 100 %.
2015-05-07, 00:27
Medlem
MentosFruitcores avatar
Läste om Yaya Touré till Inter... Hur ligger det till? Något konkret?
2015-05-07, 12:43
Medlem
Lindzors avatar
Memphis Depay klar för United enligt deras facebook sida
2015-05-07, 12:55
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindzor
Memphis Depay klar för United enligt deras facebook sida

Se där, det gick fort. Jag som trodde ryktena om United helt dött ut och det istället lutade åt PSG, Liverpool. Var nog LvG som vägde tungt för Depays val.

https://twitter.com/ManUtd/status/596262445380988928
2015-05-07, 12:57
Avslutad
Bra att United verkar fokusera på att förstärka där man som mest behöver det.

2015-05-07, 12:59
Medlem
Nahibos avatar
Som sagt så ser jag inte riktigt var han ska få plats just nu i United, kanske blir en rensning i sommar bland de offensiva krafterna.

Det luriga är att de som hänt 8 lösast hittills har stärkt sina aktier mest också. Tänker på Young och Fellaini.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in