2015-05-07, 10:17
Avslutad
Beror var du vill sitta och var du köper biljetten ifrån. Men allt mellan 600 kr. till 3.000 kr. skulle jag vilja säga på en höft.

Alma Berlin
Citera
2015-05-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaBerlinWalters
Beror var du vill sitta och var du köper biljetten ifrån. Men allt mellan 600 kr. till 3.000 kr. skulle jag vilja säga på en höft.

Alma Berlin

Okej, tack ska du ha.
Vill gärna sitta så man ser rätt hyfsat, alltså inte längst upp på Bernabeu. Men det behöver inte vara några superplatser.
Citera
2015-05-07, 16:06
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agtotti
Okej, tack ska du ha.
Vill gärna sitta så man ser rätt hyfsat, alltså inte längst upp på Bernabeu. Men det behöver inte vara några superplatser.

Vet du ens att höstmatchen är på Bernabeu?
Citera
2015-05-10, 11:46
Medlem
En liten fråga bara. Någon som vet ungefär när det släpps biljetter till Hammarby-Göteborg?
Citera
2015-05-10, 12:00
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahibbi
En liten fråga bara. Någon som vet ungefär när det släpps biljetter till Hammarby-Göteborg?
15 maj.
Citera
2015-06-12, 13:57
Medlem
Hur stora är chanserna att få biljetter till EM-kvalet (fotboll) borta mot Ryssland 150905, om man blir medlem i supporterklubben idag? Vi är två som har tänkt åka, ska vi göra varsin ansökan för två pers för att maximera chanserna? Skickade nyss ett mejl till Svenska Supporterklubben som inte gjorde en något klokare...
Citera
2015-07-29, 21:40
Medlem
Hej!

Är det någon av er här som har erfarenhet av att se Serie A fotboll och vart det är bäst att köpa biljetter? Googlade lite men vet inte vilka man kan lita på och inte, dessutom vet jag inte vilka som är prisvärda då jag inte har någon erfarenhet av detta . Jag har läst att biljetterna släpps 10 dagar innan match, är det någon som kan bekräfta detta?
Citera
2015-07-29, 22:21
Bannlyst
Biljetter i Serie A kan du i 95% av fallen köpa i "kassan" vid arenan. Men var ute i god tid, ordet organisation finns inte i Italien.
Citera
2015-07-30, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Biljetter i Serie A kan du i 95% av fallen köpa i "kassan" vid arenan. Men var ute i god tid, ordet organisation finns inte i Italien.
Tack för informationen! Det är dock rom-derbyt som jag planerar och se men tror du att det även där kommer att finnas biljetter att köpa utanför arenan eller borde jag satsa på att köpa från lagets hemsida?
Citera
2015-07-30, 10:31
Medlem
paddyspubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugen77
Tack för informationen! Det är dock rom-derbyt som jag planerar och se men tror du att det även där kommer att finnas biljetter att köpa utanför arenan eller borde jag satsa på att köpa från lagets hemsida?

Håll utkik på listicket.com efter biljetterna, är väl Italiens motsvarighet till ticnet i princip. En relativt usel sida där du kan få börja om ett par gånger, plus att den engelska varianten fungerar sisådär. Är dock inte överdrivet svårt att navigera på italienska.

Alternativt ser du till att gå med i något av lagets svenska supporterklubbar där de brukar vara vänliga och hjälpa till med att fixa biljetter.

I vilket fall, det kan vara värt att boka resan någon dag längre än tänkt då matchdatumen allt som oftast är preliminära ett bra tag. En match som på förhand ska spelas under söndagen kan lätt flyttas till måndagkväll veckan innan.
Citera
2015-07-30, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paddyspub
Håll utkik på listicket.com efter biljetterna, är väl Italiens motsvarighet till ticnet i princip. En relativt usel sida där du kan få börja om ett par gånger, plus att den engelska varianten fungerar sisådär. Är dock inte överdrivet svårt att navigera på italienska.

Alternativt ser du till att gå med i något av lagets svenska supporterklubbar där de brukar vara vänliga och hjälpa till med att fixa biljetter.

I vilket fall, det kan vara värt att boka resan någon dag längre än tänkt då matchdatumen allt som oftast är preliminära ett bra tag. En match som på förhand ska spelas under söndagen kan lätt flyttas till måndagkväll veckan innan.

Tack för tipsen! Hade faktiskt tänkt åka hem dagen efter så det var tur att jag inte han boka. Skulle vara en katastrof om matchen skjutits upp och man missar den...

Surfade runt lite på listicket och hittade Romas matcher där och deras biljetter verkar släppas imorgon. Men den aktuella matchen: Roma - Lazio hittar jag inte. Är det kanske bara via lagens sidor man kan köpa den då det är en 'speciell' match? Får kolla lite på Romas svenska forum och kanske får ett svar därifrån
Citera
2015-08-01, 08:18
Medlem
Tips: säkra en El Clasico-biljett

Hej,
Jag, pappa och brossan har tänkt åka o se Barcelona - Real på Camp nou i april.
Någon som har erfarenhet av detta?
Kan man säkra en biljett redan?

Tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in