2015-05-03, 22:07
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Tack för svar. Ja jag funderade om det var något sådant, farmade som en kratta men hoppen och sådant gick bra, otroligt konstigt kändes det som. Aja får farma upp ip och prova någon annan champ

Fick ont i armen av att spela henne för att jag spände mig så mycket när det inte gick att avbryta autos, haha..
Citera
2015-05-06, 15:52
Medlem
Uppe i en 6 winstreak,har 99 lp i Plat 2,Diamond next!

Ps. Skarner jungle äger
Citera
2015-05-06, 16:31
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Uppe i en 6 winstreak,har 99 lp i Plat 2,Diamond next!

Ps. Skarner jungle äger
Lycka till Alltid när jag är inne i en winning streak så kommer det en match där alla 4 i laget är dum i huvudet Bannad från rankat igen, har inte ens flameat men vet att jag blivit reportad av 2 premades som tyckte att jag stal alla kills hade 14-3-8 i stats som top och en match där jag gick 16-3-5 som adc där junglaren och top inte tyckte jag engageade tillräckligt när de peelade för mig. De tyckte att fajtas Cho lvl 5, Braum lvl 5 och jag Ez lvl 6 var starkare än Rengar lvl 6, Mf lvl 6 och Thresh lvl 6. De kan inte ens hålla Rengar borta från mig men det var de för dumma att förstå så blev reportad. En match reporta 3 stycken mig när vi ligger under med 0-10 inom 10 min och jag skrev det här går inte bra, ja då var man toxic fast att jag också faila. 28 vinster kvar i normal draft sen är man tillbaka i skit rankat
Kul att mitt lag alltid är lägre elo än dem vi möter, silverspelare mot plat är fan inte rättvist även om deras MMR suger så är de ju bättre.
Citera
2015-05-06, 17:48
Medlem
irkens avatar
Citat:
Kul att mitt lag alltid är lägre elo än dem vi möter, silverspelare mot plat är fan inte rättvist även om deras MMR suger så är de ju bättre.
Bara för det står att man är "Platinum V" så betyder det inte att man är det, tyvärr är det en brist i systemet så rent teoretiskt så om ni är 5st silver spelare emot 3st silver spelare & 2 plat spelare så är det jämnt ändå. Plat spelarna hör inte hemma i plat då dom inte ens kan duoqua med silverspelare, så antagligen är dom lika bra som dig/sämre.
Citera
2015-05-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Bara för det står att man är "Platinum V" så betyder det inte att man är det, tyvärr är det en brist i systemet så rent teoretiskt så om ni är 5st silver spelare emot 3st silver spelare & 2 plat spelare så är det jämnt ändå. Plat spelarna hör inte hemma i plat då dom inte ens kan duoqua med silverspelare, så antagligen är dom lika bra som dig/sämre.
Okej, tyckte det var lite weird. Det är normal jag pratar om i rankat möter jag gold och hög silver.
Citera
2015-05-06, 18:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Okej, tyckte det var lite weird. Det är normal jag pratar om i rankat möter jag gold och hög silver.
I normal, är det, ju som sagt också MMR och är det 8 utav 10 silver spelare i en match medans två spelare är Plat så betyder det ju antingen att a) Plat spelarna trollar i normals b) Plat spelarna har inte spelat några normal-games alls och har därmed låg MMR c)Dom har haft tur i ranked och fått snålskjus till Plat, dvs dom är egentligen inte plat.

Tyvärr så är det ju faktiskt så att i normal kan du ha otur att möta challenger spelare i andra laget som har samma MMR som du, betyder nödvändigtvis inte att systemet försöker göra så ena laget har övertag - tvärtom. Dock så tar det inte hänsyn till vad du är i ranked utan enbart din normal MMR.
Citera
2015-05-06, 18:56
Medlem
SvartPolkagriss avatar
Efter att ha skutit up ranked ett bra tag, så börja jag tillslut spela det... 3 av 10 seeding matcher hamna på silver V. Aja vilka champs tycker ni är best för att carry spelet? Har lyckats någolunda med irelia!
Citera
2015-05-06, 20:20
Medlem
Klappars avatar
Hur många varningar kan man få innan man blir avstängd?
Citera
2015-05-06, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Hur många varningar kan man få innan man blir avstängd?
Beror på vad för varningar man får/reports,antar jag
Citera
2015-05-06, 21:05
Medlem
PrinceMeandors avatar
Hur ser ni på det här med tank-metan? Jag spelar ofta tank jungler och varje match slutar på ungefär samma sätt. Även om nästan alla mina ganks resulterar i kills/assist så förlorar vi ändå matchen i slutändan för att jag ensam inte har dmg nog att vinna en teamfight. Det känns som att oavsett hur mycket jag feedar mina lanes så hittar de likförbannat ett sätt att throwa matchen. Oftast så dör de utan att ens göra skada i teamfights på grund av dåliga beslut och usla mechanics.

Är det meningslöst att spela tank eller gör jag något fel?
Citera
2015-05-06, 21:20
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Beror på vad för varningar man får/reports,antar jag

Har fått två varningar om att jag har dåligt beteende. Så vitt jag vet så har jag inte gjort något, men folk klarar inte av en tillsägelse om att dom ska sluta feeda.
Citera
2015-05-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Hur ser ni på det här med tank-metan? Jag spelar ofta tank jungler och varje match slutar på ungefär samma sätt. Även om nästan alla mina ganks resulterar i kills/assist så förlorar vi ändå matchen i slutändan för att jag ensam inte har dmg nog att vinna en teamfight. Det känns som att oavsett hur mycket jag feedar mina lanes så hittar de likförbannat ett sätt att throwa matchen. Oftast så dör de utan att ens göra skada i teamfights på grund av dåliga beslut och usla mechanics.

Är det meningslöst att spela tank eller gör jag något fel?
Känner lite samma när jag spelat t.ex. Gragas och Mao, jag kan inte bära som en fed Riven så jag slutade spela sådana champs. Gick 3-2-23 med Gragas men torskade ändå inte jätte roligt så jag spelar bara champs jag kan bära hårt med nu istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in