2015-05-05, 22:58
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Hur ska man vinna race som låg level.. Jag kan köra helt felfritt igenom hela banan men alltid kommer det någon med moddad bil som kör om mig trots att jag kör i fullhastighet. Går nästan aldrig att vinna då även om jag möter en lika bra snubbe så åker han om mig. Kan ju aldrig uppgradera min bil då
Det handlar förmodligen om att Catch Up är aktiverat snarare än att motståndarna har fullmoddade bilar. Se till att hålla andra platsen, och strax innan målgång drar du förbi personen som leder.
Citera
2015-05-06, 00:41
Medlem
Är riktigt noobig. Har några frågor som jag undrar över:

Går det att spela om alla missions, även dem från Ron, Lamar osv? Hur gör jag?

Skulle gärna vilja skapa en playlist att lira med 2-3 kompisar (så man slipper långa laddningstider) med olika missions men finns inga förutom missions i team vad jag kan se? Och vill endast köra co-op.
Citera
2015-05-06, 10:37
Medlem
Dunderqvists avatar
Varför är Rockstar så dryga och låter vissa bilar bara finnas på de nyare konsolerna. Har själv PS4 men spelar nästan enbart GTA på PS3 då mina vänner kör där. Hade gärna glidit runt i Dukes.
Citera
2015-05-06, 14:00
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Varför är Rockstar så dryga och låter vissa bilar bara finnas på de nyare konsolerna. Har själv PS4 men spelar nästan enbart GTA på PS3 då mina vänner kör där. Hade gärna glidit runt i Dukes.

Jao verkligen, speciellt duke o death ser ju så jävla grym ut, men den där armored karin kuruma är annars den enda coola bilen som är värd att betala över en halv miljon funderar på att köpa den är ju inte fel ha en bulletproof car online direkt..

Hade gärna sett man kunde köpa en monster trucks antigen liberator eller den andra marshall men den är ju bara möjlig få i ps4 och xbox one , vafan ska dom bara finnas för returning players och konsoller annars? vi pc spelare borde också fått nån exklusiv bil som inte konsoller kan få men nej rockstar pissar oss i munnen som alltid efter alla föreseningar tycker man vi borde ha fått nåt extra...
Senast redigerad av swebarb 2015-05-06 kl. 14:02.
Citera
2015-05-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men den där armored karin kuruma är annars den enda coola bilen som är värd att betala över en halv miljon funderar på att köpa den är ju inte fel ha en bulletproof car online direkt...
Jovisst bilen är bulletproof, men det funkar egentligen bara i missions.
I freemode är det hur lätt som helst att döda föraren i en armored kuruma, är man bara relativt nära bilen så skjuter man lätt föraren, lika lätt som i vilken annan bil som helst. Det är lika roligt varje gång nån kommer nära med sin kuruma och tror dom är odödliga. (samma med Insurgent)
Dessutom är det värdelöst att som förare skjuta i kuruma, man har asdålig vinkel och man kan inte kasta granater från bilen.
Citera
2015-05-08, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat
Jovisst bilen är bulletproof, men det funkar egentligen bara i missions.
I freemode är det hur lätt som helst att döda föraren i en armored kuruma, är man bara relativt nära bilen så skjuter man lätt föraren, lika lätt som i vilken annan bil som helst. Det är lika roligt varje gång nån kommer nära med sin kuruma och tror dom är odödliga. (samma med Insurgent)
Dessutom är det värdelöst att som förare skjuta i kuruma, man har asdålig vinkel och man kan inte kasta granater från bilen.

Kuruman är svårare att bli dödad i (svårare inte svårt), många använder homing launcher, insurgent har samma rutor som vanliga bilar så där håller jag med om att det är kul när nån kommer körandes som rambo
Citera
2015-05-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
många använder homing launcher
Att använda sprängmedel på andras bilar är ett bra sätt att bli bad sport.
Citera
2015-05-08, 23:50
Medlem
swebarbs avatar
samt att man får pröjsa insurency för bilen, rätt värdelöst ifall nån börjar skjuta på dig och jag dödar bilen då är det jag som får betala.. det är ju fucked up

vafan ska man då ha för bil online om man bara vill röja loss lite då ? vilken ripoff kuruman är tur jag inte köpt den än då.. har bara lite drygt 1miljon så känns inte sådär kul slösa halva på en bilfan som man kan dö lite lätt.. armored myass då
Citera
2015-05-09, 10:03
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
samt att man får pröjsa insurency för bilen, rätt värdelöst ifall nån börjar skjuta på dig och jag dödar bilen då är det jag som får betala.. det är ju fucked up

vafan ska man då ha för bil online om man bara vill röja loss lite då ? vilken ripoff kuruman är tur jag inte köpt den än då.. har bara lite drygt 1miljon så känns inte sådär kul slösa halva på en bilfan som man kan dö lite lätt.. armored myass då

Men hur kul hade spelet varit om det fanns en bil som var totalt ogenomtränglig. Alla hade kört runt den och ingen hade dött.
Varken kuruman eller insurgenten är ripoff kan jag säga. Jävligt roliga bilar på sitt sätt. Man riskerar att dö men vad vore spelet utan den risken?
Citera
2015-05-09, 13:23
Medlem
swebarbs avatar
mot rocket launchers ja, men mot kulor borde man inte kunna dö tycker jag, annars varför ska man ha en armored car då?
Citera
2015-05-09, 14:27
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
mot rocket launchers ja, men mot kulor borde man inte kunna dö tycker jag, annars varför ska man ha en armored car då?

Den står ju emot de flesta kulorna. Gått om tid för att du ska hinna ha ihjäl anfallarna. Eller köra därifrån.

Men vill du röja så får du väl köpa Rhinon!
Citera
2015-05-09, 18:11
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXKNOXx
Nu har fusken börjat dyka upp i pc versionen.Mötte en snubbe med en level på 1008 och odödlig var han också...lagom kul.

de är skoj som sjutton med fusk elpistol och granat-hagelgevär teleport o odödlighet o explosiva skott :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in