2015-05-05, 12:58
Medlem
Hej vet någon hur ägaren startade Nocco och hur det gick till... hur fick han ut sin produkt?
Vem tillverkar den i Österike?

Jag vet inte riktigt hur jag skall få fart på min ide' att tillverka en typ av dricka så som Noccos BCAA.

Vet inte hur jag skall börja, några förslag ?
Citera
2015-05-05, 13:11
Medlem
Måste vara lätt att få fram sådana grejer som nocco etc. Bara att sponsra någon fitness snubbe såsom linus carlen t.ex och vips så skall varenda jävel som går på gymmet köpa produkten. Då framförallt syftar jag på alla tjejer som vill vara precis som fitnesshjältarna och posta bilder på sig själva där de håller i sina nyinköpta varor över instagram, så att alla kan se hur fit de är.
Citera
2015-05-05, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Måste vara lätt att få fram sådana grejer som nocco etc. Bara att sponsra någon fitness snubbe såsom linus carlen t.ex och vips så skall varenda jävel som går på gymmet köpa produkten. Då framförallt syftar jag på alla tjejer som vill vara precis som fitnesshjältarna och posta bilder på sig själva där de håller i sina nyinköpta varor över instagram, så att alla kan se hur fit de är.

Så som celsius och nocco faktiskt gjort..
Citera
2015-05-05, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaakompis
Så som celsius och nocco faktiskt gjort..

Det är så roligt att se alla träningstjejer på instagram som för någon månad sedan la hela sin lön på celsius och hashtagade varenda bild med #celsius. Men nu verkar celsius vara helt ute och alla dricker Nocco istället. Alla gör dessutom gratisreklam på instagram och Facebook. Det verkar vara helt omöjligt att dricka drycken utan att ta en bild och hashtaga namnet också...

Grattis alla fjortisar, ni betalar 20 spänn för smaksatt vatten som inte gör ett skit.
Citera
2015-05-05, 15:01
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Det är så roligt att se alla träningstjejer på instagram som för någon månad sedan la hela sin lön på celsius och hashtagade varenda bild med #celsius. Men nu verkar celsius vara helt ute och alla dricker Nocco istället. Alla gör dessutom gratisreklam på instagram och Facebook. Det verkar vara helt omöjligt att dricka drycken utan att ta en bild och hashtaga namnet också...

Grattis alla fjortisar, ni betalar 20 spänn för smaksatt vatten som inte gör ett skit.
Det är rätt mycket koffein i dem så lite gör de nog.
Citera
2015-05-05, 15:48
Medlem
Men jag vill veta hur det gick till... Hur gör man.
Senast redigerad av EAA 2015-05-05 kl. 15:53.
Citera
2015-12-09, 11:30
Medlem
Hej!

Sorry för att väcka liv i en gammal tråd. Någon som vet vem deras distributör/producent är?
Citera
2015-12-09, 13:48
Medlem
Quattroportes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shredded123
Hej!

Sorry för att väcka liv i en gammal tråd. Någon som vet vem deras distributör/producent är?

Det är Vitamin Well som äger Nocco och sköter distributionen, vet dock inte vilka som tillverkar den.
Citera
2017-08-07, 12:41
Medlem
Jag hörde att råvarorna dvs BCAAt köps ifrån Kina men att de sedan hälls upp i Sweiz och därför kan man utan att ljuga då säga att de tillverkas där. Någon som vet om detta stämmer? Görs de prover på BCAAt så att man vet att de är fritt ifrån sådant som inte bör vara med?
Citera
2017-10-18, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milf_
Jag hörde att råvarorna dvs BCAAt köps ifrån Kina men att de sedan hälls upp i Sweiz och därför kan man utan att ljuga då säga att de tillverkas där. Någon som vet om detta stämmer? Görs de prover på BCAAt så att man vet att de är fritt ifrån sådant som inte bör vara med?

Vet du vilket företag det är som tillverkar BCAA i Schweiz? bor där så det hade varit interessant o veta
Citera
2017-10-19, 17:08
Medlem
Det ts vill ha svar på är väl det alla vill! Ts kunde lika gärna ha frågat varför lyckas vissa medan andra misslyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in