Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Är det inte dags att avhysa dom på en gång då. Innan de etablerar sej. Det skulle ju gå snabbare sades det. Eller?
Hur fräcka är dom när
dom flyttar tillbaka till ställen där de inte får bo? Dom har ju blivit avhysta fler gånger därifrån.
Att Mota Olle i Grind är en bra taktik.
De leker med oss.
Dessa dyra "avhysningar" börjar faktiskt bli aningen patetiska. Det enda dessa avhysningar resulterar i är att kommunen får städa upp den skit som zigenarna inte vill ha med sig till sitt nya läger Och notan står givetvis vi skattebetalare för. Samma dag som ett läger avhyses så har redan ett nytt läger
etablerats 1 km bort Veckan innan.
Många som läser det jag skriver kanske tror att jag skämtar när jag påstår att avhysningarna enbart fungerar som städning , men tyvärr, det är inget skämt utan en bitter sanning. Många av de husvagnar som används har jag sett på flera olika platser där läger påstås ha avhysts. Dessa husvagnar lyckas man dock flytta innan avhysningarna genomförs och det som lämnas kvar är bara sopor och bajs. Den främsta orsaken till detta är att kronofogdemyndigheten i god tid informerar om såna här aktioner med lappar och tolkar innan de genomförs.
Beslagta och förstör deras fordon och husvagnar omedelbart. Dessa är obesiktigade, oskattade, oförsäkrade och Har inget att göra vare sig i skogen eller ute på vägarna.