Får man länka auditions som personer har skickat in till webben utan att de räknas som 1.01. Reklam och annonsering?
Det är inte min egna, utan en cover som jag gillar skarpt...
Får man länka auditions som personer har skickat in till webben utan att de räknas som 1.01. Reklam och annonsering?
Det är inte min egna, utan en cover som jag gillar skarpt...
Sveriges äldsta 15-åring med en bra historia lika bra som den han drog för Migrationsverket, men ganska bra var han, han kommer få problem med papperen bergis om han går till finalveckorna
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-08-17 kl. 20:15.
Det brukar vara många rejäla stolpskott första programmet varje säsong och det gäller även denna säsong. Personer totalt utan självinsikt som tror att de kan sjunga när de låter otroligt illa och är totalt tondöva.
Snyfthistorier finns ju alltid också och den kvoten fylls i år med råge av n-gern som blivit slagen av sin farsa.
Det borde vara förbjudet att gå vidare på snyfthistoria, jag undrar när stolpskotten ska börja anamma detta pekoralet med life story som ung artist....och bli översprungen av en buffeljord eller ta i kraftledning med flit och sedan ska Alexander grymta att han inte får kontakt nog...först då är jag nöjd
Hur trodde hon att hon skulle komma med? Väljer en låt som till och med pensionärer skulle välja bort? Ser ut som hon är 55? vill inte ens vara med i Idol?
Axel, det behövs inte ännu en Eric Saade, Anton Evald, Robin Stjernberg o.s.v.
Inte blir det bättre av att komma med en snyfthistoria om sin brännskada.