Citat:
Ursprungligen postat av
Limning
Det är bara att läsa igen hela tråden så ser man hur tragiken utvecklar sig ju mer du tappar greppet.
Nä, nu tror jag minsann du är orättvis!
Vill du förklara i lätta termer, hur tragiken utvecklar sig.
Att jag förlorar det sk greppet är bara välkommet, i denna tråden är allas åsikter välkomna.
Jag får en liten aning om att du inte är för TOTAL JÄMLIKHET.
Stämmer det eller har jag missuppfattat din åsikt?