2015-05-02, 01:09
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-Dekokt
Du ser inte sambandet? Han r med eftersom han r en sliskig feminint agerande festprisse som inte bryr sig om vad han sger bara det leder till fitta.

Jod och jag hller vl med dig. Men jag tycker han passar i dokuspor som baren och Big Brother. Men fr hans egen del hoppas jag att han har en plan p hur han ska verleva i framtiden. Jag skulle aldrig orka supa och leva livet som han gr. Men han r ju ganska ung n s lnge.

Och fullt med folk i baren. ldern p det dr stllet r fel fr ett program som baren. Det r inget man ndrar p s ltt p 3veckor. 70% kommer inte in fr dom passar inte in, deras vanliga beskare skrms bort av skrik och gap som rap r.

Nsta baren fr bli 18rsgrns och vara ett stlle fr ungdomar. D kommer det spra ur och mnga kommer f stryk av vakterna.
Citera
2015-05-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthemonarki
Vet inte vem Daniel De Costa r men Jessica r inte bara korkad hon r lsaktig ocks. Finns tyvrr ingen vrdig vinnare av dom 3 som r kvar men mste jag vlja blir det Fredrik fast han lr ju redan ha ngra millar p sitt bankkonto.

Googla p Daniel da costa s ser du bilder p han, har ven hemsida...han r en rappare. Han kommer garanterat ocks doppa i henne framver.
Citera
2015-05-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-Dekokt
Jessica r riktigt lsaktig. Var det inte sliskige Rodney som hon lg med i trapphuset? Den som ligger med honom har ingen sjlvrespekt.

S hr vara det Daniel Da Costa var dr p onsdagen tills natten p torsdagen, han var med upp i lgenheten en kort svng, ett par minuter max, drog med sig Jessika ut i trappen och dr pratade dom, han frsvann sedan. Han vill ha sex med henne men inte nr kameror r p och bevakar, han har flickvn och vill inte det ska komma fram. P valborg dvs p fredag kom hela gnget bland annat Rodney, hon hade sex med honom sent in natten mot lrdag, dvs 1 maj, klockan var vl 04.00 tiden p morgonen. Det var fullbordat samlag
Citera
2015-05-02, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jod och jag hller vl med dig. Men jag tycker han passar i dokuspor som baren och Big Brother. Men fr hans egen del hoppas jag att han har en plan p hur han ska verleva i framtiden. Jag skulle aldrig orka supa och leva livet som han gr. Men han r ju ganska ung n s lnge.

Och fullt med folk i baren. ldern p det dr stllet r fel fr ett program som baren. Det r inget man ndrar p s ltt p 3veckor. 70% kommer inte in fr dom passar inte in, deras vanliga beskare skrms bort av skrik och gap som rap r.

Nsta baren fr bli 18rsgrns och vara ett stlle fr ungdomar. D kommer det spra ur och mnga kommer f stryk av vakterna.

Jag tycker ocks han hr hemma i dokuspavrlden...en levande knullmaskin, killen fr knulla precis verallt. Han har rykte om sin stora kuk, tjejerna blir galna av stora kukar. Sen r han vldigt charmig, klart tjejerna faller, nr han var med 2011 hade han sex inne i huset med;
Sanna Redster, Sonia Kamau och Madelene Stigsj

P utsidan vet jag haft sex med Jessica Karln ocks som var med i samma r..sen kan det vara fler.

2012 nr han kom in igen i huset s lg han med: Kija Habibzadeh, Hanna Johansson och Jennifer Andreasson

Nu var han med i Baren och lg med Jessica Bckman ocks.

Han har rekordet i svensk tv i dokuspavrlden att ha sex med flest antal...

Hoppas f se Rodney igen i tv. Synd han kte ut s tidigt i Baren, han hade garanterat plockat
Sandra ocks, hon har inte ens ftt en puss p ett helt r av ngon sa hon s hon r hungrig p sex och smek.
Citera
2015-05-02, 15:37
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong

Kommer ihg en person som var som Rodney. Han fortsatte tills tiden hann ikapp honom och det slutade i en snara vid cirka 45 rs lder.

Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Jag tycker ocks han hr hemma i dokuspavrlden...en levande knullmaskin, killen fr knulla precis verallt.

Ja, men det visar bara p hur enkelsprig bde han och den han ligger med r.
Citera
2015-05-02, 16:04
Medlem
Det finns en person som jobbar bakom Baren disken som heter Peter, han r runt 45-50 r...har gulaktiga glasgon, han verkar vara sugen p Jessica Bckman med. Han frgade jessica om hon ville ha barn, hon svarade 1-2 st lngre fram och hon frgade om han hade barn. Det hade han men skulle kunna tnka sig skaffa fler. Sen en stund senare sger han till Jessica att han tycker hon har vackra gon. Han skulle kunna vara hennes farsa nstan rent ldersmssigt sett
Citera
2015-05-02, 19:57
Medlem
Tubleross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
kan inte vi i Flashback skapa massor av konton p Facebook, Instagram och rsta s inte prickig korven vinner?
Fr det tar ju inte lite tid? Du mste skapa 1000 konton minst typ..
Citera
2015-05-02, 20:05
Medlem
Jobbar dom inte idag?
Citera
2015-05-02, 23:44
Medlem
Fredrik r ju den som verkar ha lrt sig mest under denna ssong och dessutom varit bst med gsterna. Synd bara att han inte har lika mnga "likes" i sociala medier...
Citera
2015-05-03, 00:00
Medlem
PingPongZongs avatar
Hoppas dom INTE bjuder dom dr syskonen p efterfest. Dom r ju s trkiga, Efterfesten skulle brja redan 01.00 tyckte jag mig hra,
Citera
2015-05-03, 01:48
Medlem
Fishyyyys avatar
Hahaha dom glmde syskonen, rtt t dom!
Citera
2015-05-03, 08:33
Medlem
Jag har inte fljt denna ssongen helt och hllet. Det har helt enkelt inte knts lika intressant som de ursprungliga ssongerna. Hr handlar det mer om att sitta och fippla med telefoner och gra idiotiska saker som ngon kommer p.

Det r dock inte utan att vissa deltagare str man sig p.

Rodney - Sliskig s in i helvete. Enda mlet han har r att f doppa kuken i nt.
Gurkan - Ganska skn person. Spelar ver frorten, men helt okej.
Jessica - Det mste gra ont att vara s jvla blst.
Ellinor - Verkar ganska trevlig, men ser ut som en aidspatient.
Sandra - Totalt anonym.
Felicia - Inte ens med tng skulle jag ta i henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in