Citat:
Ursprungligen postat av
PingPongZong
Jod och jag hller vl med dig. Men jag tycker han passar i dokuspor som baren och Big Brother. Men fr hans egen del hoppas jag att han har en plan p hur han ska verleva i framtiden. Jag skulle aldrig orka supa och leva livet som han gr. Men han r ju ganska ung n s lnge.
Och fullt med folk i baren. ldern p det dr stllet r fel fr ett program som baren. Det r inget man ndrar p s ltt p 3veckor. 70% kommer inte in fr dom passar inte in, deras vanliga beskare skrms bort av skrik och gap som rap r.
Nsta baren fr bli 18rsgrns och vara ett stlle fr ungdomar. D kommer det spra ur och mnga kommer f stryk av vakterna.
Jag tycker ocks han hr hemma i dokuspavrlden...en levande knullmaskin, killen fr knulla precis verallt. Han har rykte om sin stora kuk, tjejerna blir galna av stora kukar. Sen r han vldigt charmig, klart tjejerna faller, nr han var med 2011 hade han sex inne i huset med;
Sanna Redster, Sonia Kamau och Madelene Stigsj
P utsidan vet jag haft sex med Jessica Karln ocks som var med i samma r..sen kan det vara fler.
2012 nr han kom in igen i huset s lg han med: Kija Habibzadeh, Hanna Johansson och Jennifer Andreasson
Nu var han med i Baren och lg med Jessica Bckman ocks.
Han har rekordet i svensk tv i dokuspavrlden att ha sex med flest antal...
Hoppas f se Rodney igen i tv. Synd han kte ut s tidigt i Baren, han hade garanterat plockat
Sandra ocks, hon har inte ens ftt en puss p ett helt r av ngon sa hon s hon r hungrig p sex och smek.