2015-04-30, 21:56
Medlem
Fishyyyys avatar
Synd att Roddan åkte ut första veckan.. så jävla skön
Citera
2015-04-30, 22:47
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Synd att Roddan åkte ut första veckan.. så jävla skön

Skön? Han är feminin och så jävla sliskigt inställsam att det är komiskt. Visserligen är det kul att se hur många brudar som faller för detta sliskeri, men skön är han ju inte.
Citera
2015-04-30, 23:40
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Vad är det för fel på den där bölande white trashet Ellinor hon klänger och klämmer på folks pungar vilket jävla skämt
Citera
2015-04-30, 23:58
Medlem
Fredrik ska ha all credd för att han orkar umgås med det här whitetrashet!
Citera
2015-05-01, 01:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-Dekokt
Skön? Han är feminin och så jävla sliskigt inställsam att det är komiskt. Visserligen är det kul att se hur många brudar som faller för detta sliskeri, men skön är han ju inte.

Rodney är skön. Han är en gigant inom dokusåpa. Alla deltagare inom det här vet vem Roddan är och att han är en legend.

Men någon jag skulle vilja ha in är KRISSY från BB. Så jävla härlig psykobrud. Det var en gång en box... Eller va hon nu sa. Djup jävel krissy. Hon ska väl ner på bartenderutbildning snart. Hon vann ju det i BB.
Citera
2015-05-01, 09:14
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Rodney är skön. Han är en gigant inom dokusåpa. Alla deltagare inom det här vet vem Roddan är och att han är en legend.

Du ser inte sambandet? Han är med eftersom han är en sliskig feminint agerande festprisse som inte bryr sig om vad han säger bara det leder till fitta.
Citera
2015-05-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Haha, det brukar ju låta så.

Jag blir inte irriterad om jag vet att jag har druckit mycket och blir nekad. MEn att bli nekad när man knappt har det, gör mig irriterad
Citera
2015-05-01, 14:01
Medlem
Haha Gurkans fantastiska ord haaayaaat har en egen tv kanal i Bosnien! http://en.wikipedia.org/wiki/Hayat_TV
Citera
2015-05-01, 23:13
Medlem
Artisten Daniel De Costa spelade på tvproduktionen Baren torsdagkväll och detta sändes i tv4play live.

Det roliga inatt var ju att artisten Da Costa var sugen på Jessica Bäckman...enligt deltagaren Jessica hade de hånglat lite i trapphuset, Gurkan sa han har ju flickvän. De pratade lite i trapphuset där inte kamerorna kan filma men Jessica hade mikrofonen på sig så det hördes ut live trots att båda viskade. Han ville träffa henne igen där det inte fanns kameror och frågade om hon brukade vara i Stockholm, Jessica svarade att hon brukade komma upp ibland, han frågade var hon bodde då, hon svarade hos väninnor. Jessica la till att hon hade skrivet upp hans telefonnummer och skulle höra av sig längre fram. Det kanske uppstår varm åtrå mellan dom sen då när de träffas offcam från oss tittare.

Brukar han strula runt fast han har flickvän ?
Citera
2015-05-02, 00:06
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Artisten Daniel De Costa spelade på tvproduktionen Baren torsdagkväll och detta sändes i tv4play live.

Det roliga inatt var ju att artisten Da Costa var sugen på Jessica Bäckman...enligt deltagaren Jessica hade de hånglat lite i trapphuset, Gurkan sa han har ju flickvän. De pratade lite i trapphuset där inte kamerorna kan filma men Jessica hade mikrofonen på sig så det hördes ut live trots att båda viskade. Han ville träffa henne igen där det inte fanns kameror och frågade om hon brukade vara i Stockholm, Jessica svarade att hon brukade komma upp ibland, han frågade var hon bodde då, hon svarade hos väninnor. Jessica la till att hon hade skrivet upp hans telefonnummer och skulle höra av sig längre fram. Det kanske uppstår varm åtrå mellan dom sen då när de träffas offcam från oss tittare.

Brukar han strula runt fast han har flickvän ?

Vet inte vem Daniel De Costa är men Jessica är inte bara korkad hon är lösaktig också. Finns tyvärr ingen värdig vinnare av dom 3 som är kvar men måste jag välja blir det Fredrik fast han lär ju redan ha några millar på sitt bankkonto.
Citera
2015-05-02, 00:16
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthemonarki
Vet inte vem Daniel De Costa är men Jessica är inte bara korkad hon är lösaktig också. Finns tyvärr ingen värdig vinnare av dom 3 som är kvar men måste jag välja blir det Fredrik fast han lär ju redan ha några millar på sitt bankkonto.

Jessica är riktigt lösaktig. Var det inte sliskige Rodney som hon låg med i trapphuset? Den som ligger med honom har ingen självrespekt.
Citera
2015-05-02, 00:25
Medlem
fuckthemonarkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-Dekokt
Jessica är riktigt lösaktig. Var det inte sliskige Rodney som hon låg med i trapphuset? Den som ligger med honom har ingen självrespekt.

Hon lär ju eller man kan ju alltid hoppas på att hon fått lite könssjukdomar på köpet från smygbögen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in