Har träffat "presidenten" i en rätt känd MC klubb ett par gånger. Han är otroligt trevlig och schysst. Kanske var för att jag hade en viss koppling till en i hans släkt. Vet inte hur han är annars.
Hängde med Arkan och hans hantlangare i juggeland på 90 talet. (Innan kriget)
Otrevliga typer som sköts en efter en efter kriget.
Det var fan en av tio som man kunde snacka med resten var helt skadade i skallen.
Hängde med Arkan och hans hantlangare i juggeland på 90 talet. (Innan kriget)
Otrevliga typer som sköts en efter en efter kriget.
Det var fan en av tio som man kunde snacka med resten var helt skadade i skallen.
Menar du arkans tigrar snubben ?
Sen lite exempel på hur störda de var var de typ WW2 rysskadade typ skära delar av folk skadade eller bara störda bajsa på sig knulla getter skadade ?
Farsan dejtade en släkting till Dragan, han träffade honom x antal gånger innan han den där finnen skjöt honom. Vad farsan berättat så var han trevlig.
Juste sen har jag firat midsommar men bröderna ur militärligan, trevliga snubbar!
Edit: Såg att man skulle skriva ifall man träffat kriminella innan dem åkt dit.
Senast redigerad av krakkel 2015-05-01 kl. 01:38.
Köpte tjack och umgicks lite löst med "Kalle Tysken" på tidigt 70-tal.
Senare blev han jävligt omtalad i slaskpressen och först då fick jag reda på att han egentligen var Holländare.
Vi snorungar var helt 100 på att han var tysk: Carl Pauksh
Sen lite exempel på hur störda de var var de typ WW2 rysskadade typ skära delar av folk skadade eller bara störda bajsa på sig knulla getter skadade ?
vill ju veta mer blir nyfiken.
Bara svin helt enkelt.
En av dom gav tjejen som serverade drinkar en lavett så hon åkte i backen av ingen annan anledning än att han tyckte det va kul, spottade på folk som gick förbi, knuffades och muckade med alla som fanns typ. Var helt omöjligt att vara i närheten av dom.
Jag gick hem istället..
Bara svin helt enkelt.
En av dom gav tjejen som serverade drinkar en lavett så hon åkte i backen av ingen annan anledning än att han tyckte det va kul, spottade på folk som gick förbi, knuffades och muckade med alla som fanns typ. Var helt omöjligt att vara i närheten av dom.
Jag gick hem istället..
Ok dom fick vad dom förtjänade helt enkelt i slutändan.
Umgicks en del med Osmo Norlin*, Leila-mannen när det begav sig - ink Leila.
Han var juste o hon var trevlig - men nu finns hon inte mer - vad han gör idag
vet jag inte - annan som vet?
Har även känt de flesta inom momsbedrägeriet där en skatteanställd släppte
igenom moms för typ 15 millar - hon fick sparken + förlorade sin del o
förmodligen även sin BR vid vanadisplan
bodde granne med zabhi zalouti (ellet hur det nu stavas) ett tag. Han var väldigt känslig för att bli kallad terrorist, men han såg ut som en, betedde sig som en och senare dömdes han för terrorism...så känns som att jag hade rätt! ^^ (han skulle panga på jyllandsposten).
Köpte tjack och umgicks lite löst med "Kalle Tysken" på tidigt 70-tal.
Senare blev han jävligt omtalad i slaskpressen och först då fick jag reda på att han egentligen var Holländare.
Vi snorungar var helt 100 på att han var tysk: Carl Pauksh
Vore ju bra om du kunde berätta vad han har gjort. Alla vet ju inte allt om dömda brottslingar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!