2015-04-30, 15:46
Medlem
TheGlobalEmpires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hund-Cirkus

Tycker mest synd om hans förlovade, E*mma C*rlsson.

Det kan ju hända att dealen var att regissören och flickvännen skulle slicka Ljungman bakifrån i stereo.
Citera
2015-04-30, 16:04
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Regissören, Erik Lindhé, är själv en "bror duktig"-man. Han röstar på FI och har alltid betonat att det finns ett mansförtryck i samhället och i kulturvärlden. Anledningen till den hållningen är väl för att öka sina aktier bland snygga skådespelerskor.
Men nu har han alltså skitit i det blå skåpet. Och det är inte första gången. Skillnaden den här gången är att gjorde bort sig mot fel person.

Dessa mångkulturfeministkommunister till "män" kan fanimig inte ens pissa rakt.

Satan vad detta roar mig att dumfan blev uthängd.

Nomenklaturen tror de är orörbara tills sanningarna äter upp dem.
Citera
2015-04-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Känns ändå som att hon sparkar lite väl långt nedåt.
Typ som att nerdekad alkis på krogen som låtsas vara regissör säger till henne vill du ha en
roll i min 1095:- kortfilm och förresten vill du ligga
och hon som inte alls bara ville ha
medieuppmärksamhet utan på riktigt verkligen övervägde att vara med i den alkoholiserade
regissörens 1095:- kortfilm springer raka vägen till kvällspressen och dagen efter är alkisens
bild på första sidan på Expressen under rubriken Sveriges Ärkesvin no 1.

(Inte för att han inte är ett av Sveriges Ärkesvin no 1 men nån måtta för det allt vara med denna vidriga trenden att i Sverige alltid sparka nedåt)
Instämmer helt. Nu får hon sina 15 minuter. Kanske tillochmed får komma till en tv-soffa och prata om kvinnoförtrycket i filmbranschen.
Citera
2015-05-01, 00:37
Medlem
rubin22s avatar
Om hon hade varit det minsta skyldig hade hon inte hängt ut honom, inga fördelar för henne, men hon känner sig äcklad och kränkt av han beteende, (skulle jag med göra som kvinna) Måste vara äckliga vidriga män här som anser att hon har sig själv att skylla!!!

Kan man inte skilja mellan film och verklighet så är det en väldigt IQ befriad person som tycker att hans beteende är godtagbart!!
Citera
2015-05-01, 00:41
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalels38
Instämmer helt. Nu får hon sina 15 minuter. Kanske tillochmed får komma till en tv-soffa och prata om kvinnoförtrycket i filmbranschen.

Vad tur att hon fått sina 15 minuter, det är väl hon värd efter all kränkning hon utstått?
Eller menar du att allt är fake?
Såna som dig har jag noll respekt för!
Citera
2015-05-01, 03:37
Medlem
Citat:
Regissören, Erik Lindhé, är själv en "bror duktig"-man. Han röstar på FI och har alltid betonat att det finns ett mansförtryck i samhället och i kulturvärlden. Anledningen till den hållningen är väl för att öka sina aktier bland snygga skådespelerskor.
Men nu har han alltså skitit i det blå skåpet. Och det är inte första gången. Skillnaden den här gången är att gjorde bort sig mot fel person.

OM det nu är Erik, så råkar du faktiskt, av det jag har hört, ha rätt.
Jag har snackat med honom flera ggr.

Han råkade hamna med i det stora Svenska HYCKLERI-racet.

Jag vidhåller dock fortfarande, att reaktionerna på detta är bortom allt förstånd.
Ala masspsykos.

Jag skulle själv, i min absolut fullaste stund, kunnat skriva något liknande.
Senast redigerad av Autobahn76 2015-05-01 kl. 03:46.
Citera
2015-05-01, 07:01
Medlem
Ratads avatar
Om hon nu får chansen och väljer att tala ut om sexismen i branschen hoppas jag att hon väljer att medverka i en dokumentär eller vara med och skriva en artikel och inte springa till Malou von Sivers.
Citera
2015-05-01, 10:27
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
OM det nu är Erik, så råkar du faktiskt, av det jag har hört, ha rätt.
Jag har snackat med honom flera ggr.
Det är varken första eller sista gången som någon drar feminist- och Fi-kortet för att få knulla. Och blir ertappad. Hockeyspelaren Johan Forsberg i Luleå spred ju kärlek och budskap för feminism och jämställdhet och sedan var han väl otrogen mot sin tjej med en hel drös av feministerna i smyg. Tills det framkom offentligt.

Kuken ska ha sitt, eller vad Frank Andersson sade.
Citera
2015-05-01, 11:15
Medlem
TheGlobalEmpires avatar
Det är lite kapten klänning över det hela. Köra feministsnacket och hyckla på ordentligt och sen visar det sig att allt handlar om att få pöka och dominera. Klassiskt upplägg.
Citera
2015-05-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Om hon hade varit det minsta skyldig hade hon inte hängt ut honom, inga fördelar för henne, men hon känner sig äcklad och kränkt av han beteende, (skulle jag med göra som kvinna) Måste vara äckliga vidriga män här som anser att hon har sig själv att skylla!!!

Kan man inte skilja mellan film och verklighet så är det en väldigt IQ befriad person som tycker att hans beteende är godtagbart!!

Om det hade varit en känd och framgångsrik regissör som blev uthängd för trakasserier då hade det varit ok. Det finns massvis med sådant kvinnoförtryck i skådespelarbranschen, men en person med makt vågar hon inte hänga ut för då riskerar hon sin karriär. Däremot med en alkoholiserad, misslyckad (psykiskt sjuk också?) youtuberegissör så tar hon inga risker. Hon såg sin chans att boosta karriären helt enkelt.
Citera
2015-05-01, 19:18
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Men alltså, kvinnan i filmen sög ju inte kuk? Och skjutningarna i Johan Falk-filmerna är inte äkta. Därav jämförelsen. Det rörde sig om en löspenis (som du påpekar var det inte LJ som hade silikon i munnen, utan en annan skådespelerska, men eftersom LJ enligt uppgift figurerat i en annan smått ekivok film går det ju ändå att diskutera frågan på en principiell nivå).

Av vem tror/menar du att hon framstår som slampig och omdömeslös? I mina ögon gör hon det inte. Menar du i dina ögon? Eller i vems?

Menar du kanske i manusförfattarens ögon? Det är möjligt att det är så, men det är ju i så fall inget man kan klandra henne för. Det bevisar ju i så fall bara att manusförfattaren är ett kräk, utan också en idiot som blandar ihop fiktion och verklighet.

Vem det var som sög, eller inte kanske vi kan lämna därhän. Jag trodde på det som skrivits på andra håll, vilket var fel.

Däremot har jag svårt att förstå varför det har någon betydelse om man använder en löspenis eller inte. Man har uppenbarligen lagt ner arbete på att tillverka den, eftersom så många tror att scenen handlar om explicit kuksugning.

Då undrar jag varför skådespelarna inte lika gärna kan göra det på riktigt? För min del är det som är viktigt hur det ser ut. Jag tycker själv att det ser äkta ut. Vad menar man då att publiken ska tro? Vill man att publiken ska bli lite chockad - hon suger faktisk kuk, eller vill man att publiken ska vara så sansad att man förstår att det hela är fake?

I slutändan framstår man hur som helst som lite snaskig, när man framställer denna scen , som filmen kunde ha klarat sig lika bra utan. När det gäller aktörerna får man väl konstatera att vissa ställer upp på sådana här scener. Andra gör det förmodligen inte. Det kan inte vara så roligt för Josefine Ljungman att bli utsatt för skvaller om att hon sugit kuk på film, när det i själva verket var en plastkuk, och det inte ens var hon som sög den. För henne hade det förmodligen varit bättre om hon hållit sig ifrån den här produktionen.
Citera
2015-05-01, 22:00
Medlem
Härligt vem var det som blev erbjuden.Roiter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här