Citat:
Ursprungligen postat av
PiusXIII
Jäpp. Däremot förstår jag inte jämförelsen mellan oralsex och en dödsskjutning. Jag har inte skrivit en rad om vad jag tycker om en skådespelerska som suger kuk på film, vare sig det är äkta eller fiktivit, utan om hur jag tror att hon framstår. Jag tror att hon framstår som lite slampig och dessutom omdömesslös. Att suga kuk på film är sällan ett bra karriärval.
Nu var det ju inte Ljungman som gjorde det, som många med mig tycks tro, utan en annan tjej, så visst har jag lärt mig något via Flashback. Dock inte av dig.
Men alltså, kvinnan i filmen sög ju inte kuk? Och skjutningarna i Johan Falk-filmerna är inte äkta. Därav jämförelsen. Det rörde sig om en löspenis (som du påpekar var det inte LJ som hade silikon i munnen, utan en annan skådespelerska, men eftersom LJ enligt uppgift figurerat i en annan smått ekivok film går det ju ändå att diskutera frågan på en principiell nivå).
Av vem tror/menar du att hon framstår som slampig och omdömeslös? I mina ögon gör hon det inte. Menar du i dina ögon? Eller i vems?
Menar du kanske i manusförfattarens ögon? Det är möjligt att det är så, men det är ju i så fall inget man kan klandra henne för. Det bevisar ju i så fall bara att manusförfattaren är ett kräk, utan också en idiot som blandar ihop fiktion och verklighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hund-Cirkus
Josefin Ljungman är förövrigt ihop med Sverrir Gudnason och har barn ihop.
De har barn ihop, men är inte tillsammans längre.