2015-04-29, 22:23
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Urbansgrejor är f.d. Malvax, sparkar hårt I början men inget som man sitter uppe på hela natten eller liknande.

Tackar!
Då testar jag lite malvax grejer då.
2015-04-30, 12:12
Medlem
t3x5s avatar
Fick min order både från Lucky's och Tripparn idag så dom är gröna. Men min order från KickAss som dom markerade som skickat i förrgår har fortfarande inte kommit. Hur lång tid har det tagit för er andra när ni beställt från dom?
2015-04-30, 15:29
Medlem
simp00s avatar
Fick Sour Cheese utav embus idag. snabb leverans och topp kvalitet.
fick också Orange tesla utav funky, Har inte provat än men vet sen tidigare erfarenheter att denna person är tokgrön och alltid levererar bra varor!
2015-04-30, 15:42
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Fick min order både från Lucky's och Tripparn idag så dom är gröna. Men min order från KickAss som dom markerade som skickat i förrgår har fortfarande inte kommit. Hur lång tid har det tagit för er andra när ni beställt från dom?

Generellt så har jag aldrig fått grejer särskilt snabbt från Kick@ss. Jag har beställt 6 ggr av dom tidigare så det kan jag säga utifrån min egen historia.
2015-04-30, 16:03
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Generellt så har jag aldrig fått grejer särskilt snabbt från Kick@ss. Jag har beställt 6 ggr av dom tidigare så det kan jag säga utifrån min egen historia.

Okej, jag började noja över att paketet blivit beslagtaget eftersom ordrar som jag la samtidigt som det från KA kom fram idag och dom skickades från säljarna med ca 30 minuters mellanrum. Men säger du att det brukar vara segt från KA så kan jag försöka lugna mig lite.

Tack för svar
2015-04-30, 17:05
Medlem
FuckThePolices avatar
Är det någon som har beställt utav tradgardsmastare på flugsvamp? Jag tänkte beställa hem 5G White Widow men jag är lite nojjig ifall man verkligen kommer få hem det eller inte.
2015-04-30, 17:10
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Okej, jag började noja över att paketet blivit beslagtaget eftersom ordrar som jag la samtidigt som det från KA kom fram idag och dom skickades från säljarna med ca 30 minuters mellanrum. Men säger du att det brukar vara segt från KA så kan jag försöka lugna mig lite.

Tack för svar

Nejdå Kick@ss brukar leverera. Till slut.
Jag hade själv beställt från tre leverantörer under helgen och har fått från alla... utom Kick@ss.

Men jag är inte orolig. I mina ögon är Kick@ss gröna.
2015-04-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Är det någon som har beställt utav tradgardsmastare på flugsvamp? Jag tänkte beställa hem 5G White Widow men jag är lite nojjig ifall man verkligen kommer få hem det eller inte.
hah vf skulle man INTE få hem det? det är seriösa grabbar som säljer oftast. scams är ju knappast något vanligt som tur är. beställ och poppa någon lugnande benzo under tiden..det behöver du..
2015-05-01, 00:34
Medlem
Tips på ngn escrow sida?
2015-05-01, 01:58
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Känns som du är ganska färsk, annars hade vetat att han är grön. Om inte så har du ecsrow till skillnad mot resten av alla blåsshoppar.
2015-05-01, 11:26
Medlem
Hoppas haze eller "hazesweden" hittar tillbaka till flugsvamp. Vill verkligen ha mer av hans strain LA women. Bästa jag köpte på flugsvamp v1.
2015-05-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFlum
Hoppas haze eller "hazesweden" hittar tillbaka till flugsvamp. Vill verkligen ha mer av hans strain LA women. Bästa jag köpte på flugsvamp v1.
haha och förmodligen den enda strain du köpte där ifall det är den bästa? fanns hur många vendors som helst som sålde bättre än den snubben. chrishasch t.ex. finns även ett par säljare idag på nya flugsvamp som ger bättre bänga än hans la woman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in