2015-04-18, 09:23
Medlem
f0cuss avatar
Vet att tråden bara handlar om h men eftersom IV-tråden är helt död så får detta duga, då även h innefattar IV så tänkte jag dra frågan, någon som fått åderbråck pga IV? Mina armveck pallar bara ett, knappt två bra skjut.
Citera
2015-04-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Vet att tråden bara handlar om h men eftersom IV-tråden är helt död så får detta duga, då även h innefattar IV så tänkte jag dra frågan, någon som fått åderbråck pga IV? Mina armveck pallar bara ett, knappt två bra skjut.

Ja dem försvinner med tiden, jag har inte någonstans alls att sätta den i armarna om jag inte är riktigt varm i kroppen, då kan jag hitta några små vener
Citera
2015-04-19, 09:16
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlemike
Ja dem försvinner med tiden, jag har inte någonstans alls att sätta den i armarna om jag inte är riktigt varm i kroppen, då kan jag hitta några små vener
Fått åderbråck också?
Citera
2015-04-30, 12:17
Medlem
boredomss avatar
Kommit över en kabbe jonk. Aldrig tagit H förut, hur tas detta på bästa sätt? Jag skjuter ej. Ska jag snorta, röka det? Hur röks det? Hur mycket ska jag ta? Tack
Citera
2015-04-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Kommit över en kabbe jonk. Aldrig tagit H förut, hur tas detta på bästa sätt? Jag skjuter ej. Ska jag snorta, röka det? Hur röks det? Hur mycket ska jag ta? Tack
Är det brunt så är de bästa att lägga på folie o röka då kan du lägga upp hur mycket du vill för när du väl har börjat elda på de så ligger de där tills du börjar värma de nästa gång, det är ingen bra effekt när man snortar. Vitt kan jag inte svara på har bara skjutit de. Lycka till o ta de försiktigt man vill oftast bara ha mer o mer.
Citera
2015-04-30, 13:05
Medlem
Citat:
Fått åderbråck också?

Jag vet inte om det är åderbråck men vissa vener är stenhårda där jag har varit med nålen många gånger.
Citera
2015-05-04, 22:54
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Jag vet inte om det är åderbråck men vissa vener är stenhårda där jag har varit med nålen många gånger.
Det är broskbildning. Samma hos mig i armvecken. Åderbråck är när åderna syns på ett fult sätt. Vanligt hos äldre.
Citera
2015-05-05, 10:47
Medlem
Citat:
Det är broskbildning. Samma hos mig i armvecken. Åderbråck är när åderna syns på ett fult sätt. Vanligt hos äldre.

Ja det är brosk hos mig,
Citera
2015-05-05, 20:03
Medlem
weedman99s avatar
Citat:

de e bara brosk
Citera
2015-05-13, 05:55
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag har gått på H i ca 1 vecka straight nu, det har gått åt ca 5 bollar och en boll innehåller 0,2g heroin. Har aldrig gått på varor såhär länge utan uppehåll, kommer jag få en avtändning när bollen tar slut imorgon?
Citera
2015-05-14, 17:59
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag har gått på H i ca 1 vecka straight nu, det har gått åt ca 5 bollar och en boll innehåller 0,2g heroin. Har aldrig gått på varor såhär länge utan uppehåll, kommer jag få en avtändning när bollen tar slut imorgon?

Har du knappt använt 0,2 om dagen bör du inte få någon hemsk avtänning iaf. Ont i lederna o snuva som mest.
Citera
2015-05-14, 20:14
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Har du knappt använt 0,2 om dagen bör du inte få någon hemsk avtänning iaf. Ont i lederna o snuva som mest.
Hur går det för dig? Ont fortfarande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in