2015-03-27, 17:52
Medlem
När man sätter GHRP tex så man har en gh-release i ca 30 minuter så förstörs gh-releasen om man förtär kolhydrater eller fett.
Så min fråga nu är om man kan ta en Shake (core protein pro) med ≈91% protein, ≈0,5% kolhydrater och ≈1,5% fett?
Är den lilla mängden fett och kolhydrater för mycket eller funkar det? Undrar om samma funkar med frag också?
För mycket töntar som tror en massa och spekulerar när dom svarar folk här, alla ni kan kommentera på hamsterpaj eller existenz.
Jag vill endast ha svar från byggarna med koll!
Citera
2015-03-27, 18:45
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hangdras
När man sätter GHRP tex så man har en gh-release i ca 30 minuter så förstörs gh-releasen om man förtär kolhydrater eller fett.
Så min fråga nu är om man kan ta en Shake (core protein pro) med ≈91% protein, ≈0,5% kolhydrater och ≈1,5% fett?
Är den lilla mängden fett och kolhydrater för mycket eller funkar det? Undrar om samma funkar med frag också?
För mycket töntar som tror en massa och spekulerar när dom svarar folk här, alla ni kan kommentera på hamsterpaj eller existenz.

15 minuter och du ska fylla på med protein/aminos för bästa effekt. De små mängderna har mig veterligen inte påverkar effekten.

Mvh
Citera
2015-03-27, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hangdras

http://www.teampscarb.co.uk/index.php/the-very-basic-guide-to-ghrpghrh-peptides/

Där har du allt du behöver veta men Karl Alfred gav dig sanningen i två meningar.
Citera
2015-04-05, 19:01
Medlem
Har cjc med dac någon märkbar effekt på en ung person 25-30?
Och i så fall vad kan man förvänta sig?
Citera
2015-04-06, 12:08
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusplan
Har cjc med dac någon märkbar effekt på en ung person 25-30?
Och i så fall vad kan man förvänta sig?

Du undrar alltså vad cjc med dac är för slags peptid samt vad den gör.
Testat Google?

Vsg https://thinksteroids.com/steroid-profiles/cjc-1295/

Mvh
Citera
2015-04-06, 13:10
Medlem
Nej jag vet vad den gör och hur den fungerar, men jag kan sitta hundra timmar å läsa om massa bro science på utländska brädor och det kommer inte göra mig något klokare så därför undrar jag om någon som har riktiga erfarenheter om denna peptid.
Citera
2015-04-06, 18:28
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Nej jag vet vad den gör och hur den fungerar, men jag kan sitta hundra timmar å läsa om massa bro science på utländska brädor och det kommer inte göra mig något klokare så därför undrar jag om någon som har riktiga erfarenheter om denna peptid.

Okej men om jag säger såhär då; hur exakt du reagerar på den eller någon annan peptid kan man endast spekulera i. Vissa upplever stor effekt - andra kan på sin höjd känna av en ökad hunger.

Om du vet vad peptiden i fråga gör å du vill ge den ett försök så vet du ju vad du eventuellt har att vänta dig. Mer än så är att spå i framtiden å det vet jag ingen som gör än.

Mvh
Citera
2015-04-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Okej men om jag säger såhär då; hur exakt du reagerar på den eller någon annan peptid kan man endast spekulera i. Vissa upplever stor effekt - andra kan på sin höjd känna av en ökad hunger.

Om du vet vad peptiden i fråga gör å du vill ge den ett försök så vet du ju vad du eventuellt har att vänta dig. Mer än så är att spå i framtiden å det vet jag ingen som gör än.

Mvh

Jo det har du ju rätt i
Citera
2015-04-16, 19:18
Medlem
Har man nån nytta av ghrp eller Ipamorelin ifall man har en allmänt risig kropp?
Citera
2015-04-29, 10:58
Medlem
Har läst lite om follistatin och man blir ju verkligen sugen å att prova, är det nån här som har några erfarenheter?
Någon som vet vad det är klassat som ifall tullen skulle bli nyfikna?
Citera
2015-04-29, 15:56
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Har man nån nytta av ghrp eller Ipamorelin ifall man har en allmänt risig kropp?

Ja varför inte? Läs på om peptiderna så vet du hur de påverkar kroppen. Om du hävdar att du redan har läst på och kan allt om peptidernas inverkan på kroppen så hade du inte ställt den frågan.

Citat:
Har läst lite om follistatin och man blir ju verkligen sugen å att prova, är det nån här som har några erfarenheter?
Någon som vet vad det är klassat som ifall tullen skulle bli nyfikna?

Har ej erfarenhet av follistatin men jag skulle inte råda någon att testa det då det är att skruva med parametrar i kroppens hormonbalans som är direkt livsfarliga.
Av det jag läst om follistatin så verkar det inte gå att rekommendera en dos heller då alla svarar olika och en feldosering ger noll önskade effekter men hade en uppsjö med möjliga ej önskvärda bieffekter (minns ej exakt vad osv).
Jag gav snabbt upp intresset just för att det var så pass läskig lösning gällande bruk och missbruk.

Mvh
Citera
2015-04-29, 20:54
Medlem
Det jag lyckas hitta om follistatin så går hormonerna till baka när follin är ur kroppen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in