Hoppas att någon här kan lugna ner mig lite samt svara på lite frågor
För ca 2 helger sen drog jag ladd. Förra helgen rökte jag (grönt). Och nu i helgen (lördag natt) råkade jag överdosera på E. Tog 5+ stycken, inte säker. Är hyfsat säker på att dom även innehöll någon sorts uppåt....amfetamin, typ.
Min dagliga medicin som jag tar kan pissa positivt på amfetaminer, tror jag, kan man skylla på det? Står på fass osv.
Fick reda på att jag måste lämna prov, egentligen i måndags men jag lyckades på ett sätt att ta mig därifrån och skjuta upp det, så imorgon måste jag göra det.
Jag har försökt träna och dricka massa vatten och allt sånt där. Jag är tjej och väldigt liten storleken om det nu spelar någon roll.
Nu till frågan, skulle det fungera om jag drack sjukt mycket vatten imorgon innan provet, och sen tar ca 8 b12-tabletter ca 2 timmar innan? Ska jag ta b12 idag också? Jag har hört att kisset blir gult då och inte är "misstänksamt" att man har druckit massa vatten osv..
Förmodligen kommer jag inte ens pissa positivt eftersom jag inte använder någon av dessa droger frekvent, men jag är ändå sjukt nojig för det känns som att min framtid hänger på detta.