2015-04-27, 12:21
Bannlyst
Är dmaa's efedrin något att hänga i julgranen ?
Köpte efe för något år sedan från centurysupplements som det var rejält drag i, vet dock inte hur dom fungerar nu. Någon som beställt därifrån nyligen?
2015-04-27, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag kan ärligt säga en sak.

Jag litar mer på Bamse än på hb.

Hb är riktiga mutkolvar som gör vad som helst bara de får betalt av säljarna.

Tyvärr.

Bamse har större pålitlighet i min bok numera.

Vänligen.

Samma skit på bm. Verkar vara lotteri vilken shop man än väljer vissa har högre % pålitlighet.
2015-04-27, 15:34
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Tips på norska shoppar? Ute efter BRA AIs.
2015-04-27, 20:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag kan ärligt säga en sak.

Jag litar mer på Bamse än på hb.

Hb är riktiga mutkolvar som gör vad som helst bara de får betalt av säljarna.

Tyvärr.

Bamse har större pålitlighet i min bok numera.

Vänligen.

Det är ingen som bryr sig om din jävla bok, och jag undrar om du tar emot Bamse i baken så gulligt som du raljerar om honom. Rykten går serru och kritiken mot honom är inte obefogad.

/ Leif
2015-04-28, 06:31
Medlem
Även jag grönar Bamse!
2015-04-28, 14:54
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
"Bamseshoppen.com är en sajt som de två åtalade enligt åklagaren ska vara knutna till."

Från jonkopingsposten.se liverapportering från rättegången angående de två misstänkta för grovt dopingbrott i Taberg.

http://www.jonkopingsposten.se/artikel/39625/livechatt-0900-rattegang-i-dopningsharvan

Citat:
Tullverket gjorde i somras tre provköp av dopning från denna sajt. Pengarna skulle skickas till tabergsbons hemadress. Det var så utredarna kom de två åtalade på spåret.

1. Är inte det brottsprovokation?
2. Varför är dom så jävla dum att inte ha en målvakt som inte har grejer för 5 mille hemma hos sig...?
2015-04-28, 19:21
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Från jonkopingsposten.se liverapportering från rättegången angående de två misstänkta för grovt dopingbrott i Taberg.

http://www.jonkopingsposten.se/artikel/39625/livechatt-0900-rattegang-i-dopningsharvan

1. Är inte det brottsprovokation?
2. Varför är dom så jävla dum att inte ha en målvakt som inte har grejer för 5 mille hemma hos sig...?

2st tidigare dömda nazister tydligen.

skickade man till bamse skickade man till taberg! ingen slump
2015-04-28, 19:26
Medlem
Vafan då! Så kan inte beställa från bamse eller ab nudå... Behöver få tag i stora mängder testo så vilken sida finns nu med bra grejor med lika bra service? Inrikes ska det va tack.

Mvh
2015-04-28, 19:54
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Ja, det är minst sagt anmärkningsvärt att de har en målvakt som både tar emot betalningar och förvarar preparat. Som dömt att misslyckas.
2015-04-28, 19:59
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Ja, det är minst sagt anmärkningsvärt att de har en målvakt som både tar emot betalningar och förvarar preparat. Som dömt att misslyckas.
Tog han inte i mot pengar i taberg? Lagret hittades i vaggeryd
2015-04-28, 20:00
Bannlyst
Fan synd om den där målvakten. Sånna brukar ju inte få speciellt höga straff men med tanke på mängden prepp så hamnar han väl på flera år i finkan? Finns de inga namn på det misstänkta?
2015-04-28, 20:03
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Tog han inte i mot pengar i taberg? Lagret hittades i vaggeryd
Ah, kan vara så att jag missuppfattade. Skummade igenom artikeln lite snabbt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in