Citat:
Ursprungligen postat av
hoaxgammon
Jaså, är det fastställt att det bara är A som slagit? När kom man fram till det? Vad jag vet så vet man inte vilken roll R spelat men det finns vittnesmål om att han både slagit A och Yara tidigare. Ja, bägge är inblandade på något sätt eftersom de bodde i en mini-lägenhet så bägge borde vara medvetna om misshandeln. Det fanns också hårtussar och blod i hela lägenheten, vilket bägge borde sett, såvida du inte menar att både A & R är blinda och döva. Var och när har jag uttryckt beundran för någon av dessa två barnamördare?
Den tekniska bevisningen tyder på att det är Amani som har utfört misshandeln. Vittnesmålen om Ramis misshandel är bara mot Amani. Barnens vittnesmål mot både Rami och Amani ska inte tas på större allvar då dessa kom fram efter någon vecka efter att Yaras död och då varit "kryddat" med "snacket på stan".
Din definition av mini-lägenhet delas inte riktigt av mig. Däremot anser man att den är lyhörd. För att detta ska te sig tydligt krävs det att det inte finns några ytterligare störande ljud omkring. Befinner man sig i ett annat rum med två små barn och en tv med relativt hög volym så kan det vara hur lyhört som helst. Man hör knappt vad man själv tänker.
Din beundran för barnamördaren Amani tyder jag ur orden i din sista mening
dessa två barnamördare. Det är ju bara Amani som är barnamördare. Ok. Rami ska ju inte vara stolt över sin insats, eller rättare sagt avsaknaden utav densamma, men han har ju inte avrättat Yara.