2015-04-26, 21:44
Medlem
elgecys avatar
Får uteslutande nästan bara upp brats/seglare/killar i kavajer med näsduk i bröstfickan. Mellan dem självgoda gymkillar i bar överkropp. Ibland killar som poserar "roligt" med konstiga fiskar i munnen (??) Detta är Stockholm.

Vad skulle ni killar säga är det genomgående temat bland tjejers bilder?
Citera
2015-04-26, 21:58
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Får uteslutande nästan bara upp brats/seglare/killar i kavajer med näsduk i bröstfickan. Mellan dem självgoda gymkillar i bar överkropp. Ibland killar som poserar "roligt" med konstiga fiskar i munnen (??) Detta är Stockholm.

Typ https://www.google.se/search?q=festbild+tjej+glas&espv=2&biw=1366&bih=66 7&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=skI9VdyjCIWgsgGk8oC YCg&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=Vt9zc6vpwy9MaM%253A%3BLY A5Pefum2ppOM%3Bhttp%253A%252F%252F142120586.r.cdn7 7.ne t%252Fwp-content%252Fuploads%252Fsites%252F5%252Fblogger%25 2F1%252Fmicha_blogg_97_504b0737ddf2b37b6b 001d0a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmichellesundberg.e lsasentourage.se%252F2012%252F09%252Fpage%252F3%25 2F%3B600%3B900

Och alla tjocka har bilder som enbart visar ansiktet. http://my350z.com/forum/attachments/the-lounge-off-topic/299479d1284030666-fat-girl-angle-myspace-picture-pearchan15.jpg

Resten ser väldigt söta ut
Citera
2015-04-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Schysst broder! Men fan vad onödigt att använda det som en knullsida, ni förstör ju för oss andra, håll er till klubben eller horor istället era äckliga slisk

Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det ÄR en knull"sida" först och främst.

Mitt ursprungliga inlägg handlade ju just om det var så eller om det även gick att använda appen till något seriöst. Känner mig rätt övertygad att det inte är en app för mig efter det jag hört och läst.
Citera
2015-04-27, 17:32
Bannlyst
Tinder är tyvärr bilden av vårat sjuka samhälle som får mig att vilja våldta ännu mer.
Citera
2015-04-27, 23:09
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:

Om man utesluter den obligatoriska selfien så är det en mix av konsert/uteservering och utlandsresbilder! I Göteborg med omnejd.

Citat:
Ursprungligen postat av simon23
Tinder är tyvärr bilden av vårat sjuka samhälle som får mig att vilja våldta ännu mer.
Tror knappast Tinder är ditt problem!?
Citera
2015-04-28, 01:09
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:

En sned bild på bara ansiktet, inte sällan svartvit. Det eller en bild med studentmössa, ofta från studentdagen gissar jag, av klänningarna att döma. Jag är dock bara 18 själv så alla kanske inte kan relatera till det.

F!:are och kommunister (som om man skulle behöva sätta ett "och" däremellan) ser fruktansvärt risiga ut. Oftast är det en svartvit bild, med en hiskelig (kortklippt) frisyr och vidrigt leende, och i beskrivningen ber de alla som politiskt befinner sig till höger om sossarna dra åt helvete. Märkligt av dem att söka sig till en app som fokuserar så mycket på det yttre och ger uttryck för det strukturella patriarkatet där kvinnor endast finns till för att se bra ut, kan jag tycka, men det finns ändå massor av dem på Tinder.
Citera
2015-04-28, 07:18
Medlem
Till er som inte får igång ett ämne eller klagar på att merparten av tjejerna/killarna svarar tråkigt, ptja....ställ en roligare fråga då. Jag brukar öppna med de mest konstiga frågorna och det är inte bara 18 åringar jag pratar med.

"Du ska ligga med 2 personer,deras sammanlagda ålder ska bli 25. Hur går du tillväga och hur gamla är de?"

"Alltid sova med grus i sängen eller alltid gå utan underkläder?"

"Vi ses första gången,jag stinker svett,det verkligen stinker. Säger du till mig eller sitter du bara där och sniffar?"

Sen är det bara att spåna vidare. Givetvis så är det jävligt mycket utseende också på tinder eftersom det är de enda man ser.

Brukar också skriva en lång randomhistoria om hur vi träffades,2 månader gick, vi började sova ihop bla bla bla och sen barn sen skiljsmässa och bla bla bla och allt detta började med att vi tog en fika och jag fick ditt nr bla bla bla. Works 9/10.

Puss eller nått..
Citera
2015-04-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Tagit hem runt 8 brudar från badoo för något år sedan men tinder är fan svårt, inte fått någon. Tror bara de vill ha uppmärksamhet på den sidan.

Tinder är väl bara för de snygga?

De medelsnygga och fula har inte en chans.

En elit-app för de som ser ut som fotomodeller.

Hurra! (Ironisk).

Detta kommer leda till att ca 10-20% av männen (de snyggaste) kommer att ha harem med ca 80% av kvinnorna. (Alla utom de allra fulaste).

Som normal kille kan du glömma att kunna ha en relation från och med nu. Brudarna kommer börja knulla runt med fotomodellerna som fan.

Hur man är som person betyder nog inte ett skit längre. Hej underbara nya teknik-värld!

Jag brukar inte hänga läpp över dejtandets hårda verklighet. Jag har lärt mig tantrasex, odlat mina kunskaper och intressen och lärt mig massor om hur man förför kvinnor. Men detta är katastrofala nyheter för vanliga män.
Citera
2015-04-28, 16:00
Medlem
Ursäkta. Jag fick panik där. Tar tillbaka det mesta från mitt förra inlägg. De där apparna är inte fullt så superpraktiska som jag först trodde. Datanördar vet sällan något om raggning, så det finns hopp för alla ännu.

Min ändrade synvinkel beror på att man inte kan söka partner i realtid med appen, utan bara får veta vilka som efter ett visst antal kriterier finns inom ett visst avgränsat område. Sedan måste båda, utan vetskap om den andres intresse markera denne som intressant. Det är mindre effektivt för en sådan som mig än dejtingsajter och raggning på stan. Är lugn nu.

Men av ren princip hatar jag idén med dessa jävla appar och tänker bojkotta dem stenhårt.

Jag rekommenderar alla killar som inte har magrutor att förena sig i denna bojkott!
Citera
2015-04-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simon23

Öhh. Va ännu mer?

Jag förstår vreden grabben, men INGET ursäktar våldtäkt. Hoppas du bara snackar av vredesmod.

ALLA män utan magrutor: BOJKOTTA SKITEN och dumpa omedelbart alla brudar ni vet använder sig av den. Nu är det fan krig! (Mellan de smarta, icke kroppsfixerade männen som kan PUA-game och de kroppsfixerade gym-freaken med grav narcissism, alltså). Dessa appar är en krigsförklaring!
Citera
2015-04-28, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Den enda skillnaden är (vad jag har uppfattat) att man måste gilla någon för att kunna skriva till dem på Tinder, vilket går ändå på badoo.

Nej, man måste "gilla" varandra. Det vill säga gilla varandras YTA.
Citera
2015-04-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Är det lönt att som man testa om man tidigare inte fått förfrågan om att posera i Playgirl?

Nej. Inte en chans. Glöm. Det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in