2015-04-25, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är inte allt. SMS kommunikationen mellan honom och falskanklagaren visar att han inte befann sig på orten.

Rättsintyget säger att de skador som uppvisas med största sannolikhet är självförvållade, samt att fynd som borde finnas efter den påstådda våldtäkten inte existerar.

Ett SMS som hon sedan förvanskade och skickade vidare - ja. Med andra ord hon förvanskade bevis.

Ditt sätt att röra ihop saker och inte förstå vad utredningen visat ger dig problem skulle jag säga.

Hon är dömd för de lögner hon framfört och det är självklart bra både för mannen och för rättssäkerheten i stort.

Jag frågar återigen: har du läst rättsintyget?
Hur vet som stod i det och vem skrev det dvs utifrån vilken kunskap?
Citera
2015-04-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har du svårt att fatta - kvinnan är också anmäld tidigare, vilket framgår av domen - ingen av parterna är dock dömda för något brott mot den andre ... och i det aktuella målet är det kvinnan som beslagits med lögner och bevisförfalskning - inte mannen.

Så du menar att kvinnojourer finns för att det är skoj?
På vilket sätt har kvinnan "beslagits" med lögner?
Kom ihåg att det ska bevisas - även om det är en kvinna.

Var snäll och skilj på händelse ett och två så vi vet vad vi skriver om. Förstått?
Citera
2015-04-26, 00:40
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Vad har det med saken att göra?
Det är inte på något sätt ointressant att veta om det här är ett mönster hos henne, eller om hon har gått och blivit tokig på sistone.
Citat:
Det är allmän smutskastning. Inget annat.
Du tycker att det är smutskastning att vilja veta mer om GMs bakgrund. Ok, då vet vi det.
Citat:
Varför smutskastar du inte fadern/fäderna till barnen?
Har fadern/fäderna gjort falska anmälningar om misshandel och våldtäkt, menar du!? Posta gärna lite mer konkret information om detta, så "smutskastar" jag (som du kallar det) dem mer än gärna.
Senast redigerad av TjurenFerdinand 2015-04-26 kl. 00:43.
Citera
2015-04-26, 01:35
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gruvjagarn
Han bröt upp ett 14 år långt äktenskap för att gifta sig med en sådan här kvinna!? Det låter verkligen som en nitlott!! Varför gör man så???
Nu förutsätter du att hans 14 åriga äktenskap var fantastiskt, och att han fick knulla playboymodells-röv i 14 år. Det behöver inte vara exakt så.
Citera
2015-04-26, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Nu förutsätter du att hans 14 åriga äktenskap var fantastiskt, och att han fick knulla playboymodells-röv i 14 år. Det behöver inte vara exakt så.

Man stannar dock inte i ett äktenskap i 14 år om det är dåligt..
Citera
2015-04-26, 10:14
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gruvjagarn
Man stannar dock inte i ett äktenskap i 14 år om det är dåligt..
Kolla bara hur många som håller ihop för barnen Lever du i en helt annat värld eller?
Citera
2015-04-26, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Kolla bara hur många som håller ihop för barnen Lever du i en helt annat värld eller?

Väx upp istället! Skaffa dig ett liv och kliv ut i verkligheten!

Nej, normalt sett lever inte människor 14 år i ett äktenskap om det fungerar så dåligt att man istället väljer en problemtjej..

EDIT; Hur som helst, med facit på hand, blev den här "kärlekshistorien" något väldigt negativt för honom. Men var och en gör själv sina val, utifrån vad man tycker är bäst.
Senast redigerad av gruvjagarn 2015-04-26 kl. 11:35.
Citera
2015-04-26, 12:13
Medlem
AlfaQhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius
hur mycket kommer mannen få för att sitta 34 dagar i häktet?

Inte ett skit , han kommer troligen förlora jobbet eftersom han varit nekad att lämna häktet, husdjuren kan ha dött av svält, räkningar har blivit obetalda, blommorna i fönstret har dött av för lite vatten.
Citera
2015-04-26, 14:45
Medlem
stickan888s avatar
Hans fejja

https://www.facebook.com/michael.and...fi&pnref=story

hennes fejja

https://www.facebook.com/annkristin.hoglander?fref=ts
Citera
2015-04-26, 15:21
Medlem
BobWilliss avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14954846.ab
Citat:
Testar gränser
Efter Aftonbladets uppmärksammade artikel hörde en kvinna av sig.
Hon ville avslöja sanningen bakom sexbunkern. Och till skillnad från sextortyrkammaren som hittades i ödehuset i Halland förra året, ligger inget brott bakom.
– Jag vill bara testa mina gränser, *säger hon.
Lena beskriver sig själv som en hårt arbetande, ensamstående mamma i 40-årsåldern. Sedan tonåren har hon intresserat sig för att experimentera sexuellt.
– Att underkasta sig kan vara ett sätt att visa sin tillit till någon, säger hon.
Citera
2015-04-26, 15:24
Medlem
Har full förståelse för vad som hänt när jag läser ordet "kvinnohem" - häckningsplatsen för alla misandriska batikhäxor både när det gäller intagna samt personal.
Senast redigerad av Cuneiforme 2015-04-26 kl. 15:32.
Citera
2015-04-26, 16:58
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14954846.ab
Citat:
Testar gränser
Efter Aftonbladets uppmärksammade artikel hörde en kvinna av sig.
Hon ville avslöja sanningen bakom sexbunkern. Och till skillnad från sextortyrkammaren som hittades i ödehuset i Halland förra året, ligger inget brott bakom.
– Jag vill bara testa mina gränser, *säger hon.
Lena beskriver sig själv som en hårt arbetande, ensamstående mamma i 40-årsåldern. Sedan tonåren har hon intresserat sig för att experimentera sexuellt.
– Att underkasta sig kan vara ett sätt att visa sin tillit till någon, säger hon.
Fel tråd? Eller menar du att det du länkar till på något sätt skulle ha med detta att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in