Citat:
Ursprungligen postat av
Centurion77
Trams. Inga reguljära, kommersiella flygplan flyger kors och tvärs och bildar ett rutnät över städer, och i synnerhet inte över mindre städer. Jag har sett dessa "rutnät" överallt till och från. Det är ett sprayande som pågår och om du vill leva med skallen i arslet i förnekelse så är det ditt problem. Det är vid det här laget mer eller mindre helt konstaterat att de sprayar skit i luften. Du saknar sunt förnuft.
Ett exempel på en vaken person i Sverige som ringer in och frågar:
https://www.youtube.com/watch?v=o5T_1QytoQM
Värt först och främst att notera är att du svarar inte på frågorna jag ställde utan påstår massa saker utan stöd i källor mer än "du har sett", vilket tyder på att du är en okunnig jubelåsna. Du kunde tydligen inte gå in på länken Rayjoh gav dig, är ju besvärligt med länkar som spräcker ens världsbild.
Sedan ska vi öppna champangen då detta klipp använts i denna tråden säkerligen så många gånger att det är jubileum.
Så du tar ett klipp på nätet utan källhänvisning och menar att detta är på riktigt. Hur vet du att personen som ringer upp inte utför ett practical joke, är lite eljest mm?
Jag har då hellre huvudet i arslet än har arslet på axlarna och tänker med den, som vissa individer uppebarligen gör.