• 1
  • 2
2015-04-22, 22:56
Medlem
mrmoonlightss avatar
Ngra SD-ledamter har tydligen gjort sig knda fr att vara lite hgljudda framt smtimmarna, men Mattias Karlsson r vl knappast en av dem. Riazat kanske r rdd fr att bli kompis med Karlsson?
Citera
2015-04-22, 22:58
Medlem
tzjs avatar
Han gillar vl inte olika bara.
Citera
2015-04-22, 23:16
Medlem
Det sger vldigt mycket om kommunisten som mnniska. Han gr skillnad p mnniska och mnniska. Vissa r inte lika mycket vrda som andra. Det mrkliga i sammanhanget r ju att hans parti sger att alla mnniskor r vrda lika mycket. Kommunisten lever inte som han lr men det var nog inget nytt i sig.
Citera
2015-04-22, 23:20
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det sger vldigt mycket om kommunisten som mnniska. Han gr skillnad p mnniska och mnniska. Vissa r inte lika mycket vrda som andra. Det mrkliga i sammanhanget r ju att hans parti sger att alla mnniskor r vrda lika mycket. Kommunisten lever inte som han lr men det var nog inget nytt i sig.

Enligt den vnsterpartistiska doktrinen och fr all del ocks den socialdemokratiska s r SD inget demokratiskt parti. Vilket i sig r en absurd vanfrestllning. Och eftersom dom inte r demokratiska, oklart p vilken grund, s frtjnar dom inte att behandlas med respekt.

Minns att Stefan Lfven s sent som i hstas sade att han skte samarbete med alla andra demokratiska partier, underfrsttt att SD inte var demokratiska.
Citera
2015-04-23, 00:09
Medlem
Skrivhunds avatar
Mste man flytta fr att man har en politisk meningsmotstndare som granne s r det nog en sjlv det r fel p och inte ngon annan. Men s r ju vnstern ganska knda fr att dra till med barnsliga metoder nr argumenten tryter. Sen var det vl inte tillrckligt flashigt fr kommunisten att bo i en lgenhet som r 16 kvm. Egentligen hr han ju hemma i ngon av frorterna, men antar att han kan kategoriseras under epitet som "husblatte".
Citera
2015-04-23, 18:59
Medlem
spoilers avatar
"Riazats vernattningslgenhet bekostas av riksdagen.
Men nr han skaffar egen lgenhet i Stockholm har han rtt till bidrag p ver 8 000.
Samma regler mste glla fr mig som fr alla andra, kommenterar Riazat."

http://www.dt.se/allmant/dalarna/ska...r-grannosamjan
Citera
2015-04-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Riazats vernattningslgenhet bekostas av riksdagen.
Men nr han skaffar egen lgenhet i Stockholm har han rtt till bidrag p ver 8 000.
Samma regler mste glla fr mig som fr alla andra, kommenterar Riazat."

http://www.dt.se/allmant/dalarna/ska...r-grannosamjan

Frutom att ingen normal person med 60 000 i mnaden har rtt till bidrag.

Bara politikeradeln.

Din jvla hycklande parasit. Oj frlt, jag menade "politiker".
Citera
2015-04-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Fast..vissa r ju i a f liiitet mer jmlika n andra!
Citera
2015-04-23, 23:27
Medlem
drkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Ngra SD-ledamter har tydligen gjort sig knda fr att vara lite hgljudda framt smtimmarna, men Mattias Karlsson r vl knappast en av dem. Riazat kanske r rdd fr att bli kompis med Karlsson?

Han r hursomhelst ertappad med att skriva verarbetade anklagelser mot K/H, nattetid via sin Facebook-sajt. Som han nr det lckte ut, raderade. Agerandet betraktades av mnga som fyllebaserat, huruvida han skrlat ver sin egen frtrfflighet mitt i natten frtljer icke historien.
Citera
2015-04-24, 10:10
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter.Dass
en kommunist som verkar vara dvrg bde intellektuellt och kroppsligen

Men i sin egen vrld r han i bda avseendena en GIGANT!
Citera
2015-04-24, 10:15
Medlem
Mimurs avatar
"Vad sger du om att skattebetalarna fr betala om du skaffar en dyrare lgenhet?
Skulle det krvas att jag lade ut varenda krona sjlv skulle jag gra det. Men de regler som riksdagen har bestmt ska glla fr ledamterna r ingenting som jag har varit med och utformat och samma regler gller fr alla, sger Daniel Riazat"

Nmen s generst av honom att han skulle lgga ut varenda krona sjlv. Nstan lite otur att det rkar finnas regler om ersttning p 8600 kronor i mnaden...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in