• 1
  • 2
2015-04-22, 22:56
Medlem
mrmoonlightss avatar
Några SD-ledamöter har tydligen gjort sig kända för att vara lite högljudda framåt småtimmarna, men Mattias Karlsson är väl knappast en av dem. Riazat kanske är rädd för att bli kompis med Karlsson?
Citera
2015-04-22, 22:58
Medlem
tzjs avatar
Han gillar väl inte olika bara.
Citera
2015-04-22, 23:16
Medlem
Det säger väldigt mycket om kommunisten som människa. Han gör skillnad på människa och människa. Vissa är inte lika mycket värda som andra. Det märkliga i sammanhanget är ju att hans parti säger att alla människor är värda lika mycket. Kommunisten lever inte som han lär men det var nog inget nytt i sig.
Citera
2015-04-22, 23:20
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det säger väldigt mycket om kommunisten som människa. Han gör skillnad på människa och människa. Vissa är inte lika mycket värda som andra. Det märkliga i sammanhanget är ju att hans parti säger att alla människor är värda lika mycket. Kommunisten lever inte som han lär men det var nog inget nytt i sig.

Enligt den vänsterpartistiska doktrinen och för all del också den socialdemokratiska så är SD inget demokratiskt parti. Vilket i sig är en absurd vanföreställning. Och eftersom dom inte är demokratiska, oklart på vilken grund, så förtjänar dom inte att behandlas med respekt.

Minns att Stefan Löfven så sent som i höstas sade att han sökte samarbete med alla andra demokratiska partier, underförstått att SD inte var demokratiska.
Citera
2015-04-23, 00:09
Medlem
Skrivhunds avatar
Måste man flytta för att man har en politisk meningsmotståndare som granne så är det nog en själv det är fel på och inte någon annan. Men så är ju vänstern ganska kända för att dra till med barnsliga metoder när argumenten tryter. Sen var det väl inte tillräckligt flashigt för kommunisten att bo i en lägenhet som är 16 kvm. Egentligen hör han ju hemma i någon av förorterna, men antar att han kan kategoriseras under epitet som "husblatte".
Citera
2015-04-23, 18:59
Medlem
spoilers avatar
"Riazats övernattningslägenhet bekostas av riksdagen.
Men när han skaffar egen lägenhet i Stockholm har han rätt till bidrag på över 8 000.
– Samma regler måste gälla för mig som för alla andra, kommenterar Riazat."

http://www.dt.se/allmant/dalarna/ska...r-grannosamjan
Citera
2015-04-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Riazats övernattningslägenhet bekostas av riksdagen.
Men när han skaffar egen lägenhet i Stockholm har han rätt till bidrag på över 8 000.
– Samma regler måste gälla för mig som för alla andra, kommenterar Riazat."

http://www.dt.se/allmant/dalarna/ska...r-grannosamjan

Förutom att ingen normal person med 60 000 i månaden har rätt till bidrag.

Bara politikeradeln.

Din jävla hycklande parasit. Oj förlåt, jag menade "politiker".
Citera
2015-04-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Fast..vissa är ju i a f liiitet mer jämlika än andra!
Citera
2015-04-23, 23:27
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Några SD-ledamöter har tydligen gjort sig kända för att vara lite högljudda framåt småtimmarna, men Mattias Karlsson är väl knappast en av dem. Riazat kanske är rädd för att bli kompis med Karlsson?

Han är hursomhelst ertappad med att skriva överarbetade anklagelser mot K/H, nattetid via sin Facebook-sajt. Som han när det läckte ut, raderade. Agerandet betraktades av många som fyllebaserat, huruvida han skrålat över sin egen förträfflighet mitt i natten förtäljer icke historien.
Citera
2015-04-24, 10:10
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter.Dass
en kommunist som verkar vara dvärg både intellektuellt och kroppsligen

Men i sin egen värld är han i båda avseendena en GIGANT!
Citera
2015-04-24, 10:15
Medlem
Mimurs avatar
"Vad säger du om att skattebetalarna får betala om du skaffar en dyrare lägenhet?
– Skulle det krävas att jag lade ut varenda krona själv skulle jag göra det. Men de regler som riksdagen har bestämt ska gälla för ledamöterna är ingenting som jag har varit med och utformat och samma regler gäller för alla, säger Daniel Riazat"

Nämen så generöst av honom att han skulle lägga ut varenda krona själv. Nästan lite otur att det råkar finnas regler om ersättning på 8600 kronor i månaden...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in