Avsnitt 14 - Raffa och Gangland (del 1) - Ute nu!
Då var veckans avsnitt ute! Hoppas det smakar, och som vanligt kan ni hitta det på
soundcloud,
itunes,
webbsidan och olika appar.
Itunes kan ta en liten stund att uppdatera men bör finnas där inom kort. RSS:en som matar iTunes ligger iaf redo.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrMet
Om det går hade det ju varit väldigt kul om typ Robert Aschberg och en flashbackare(Salgoud, Lemasive?) hade fått prata direkt med varandra om Flashback.
Jo det hade varit helt fantastiskt - tveksam till hur länge Aschberg och Lemasive klarat av att snacka med varandra innan Aschberg dragit sig ur.. hehe. Tror det blir svårt i dagsläget, men om siffrorna fortsätter stiga ska jag absolut ta kontakt med honom och se vad han säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Joliet-Jake
Hade ju vart intressant, men aschberg är ju så enormt tjurskallig, inte en chans att han viker en tum från att han tycker flashback är internets toalett.
Förresten, snubben kör introt och ibland läser upp text, Känner igen den rösten så väl, men kan inte placera, presenterar han movietrailers o sånt?
Faktum är att jag inte vet vad grabben med den gyllene stämman heter, och han har bett mig att inte avslöja hans användarnamn. Jag känner dock också igen rösten men kan inte placera den.. Han skickade mig ett PM efter avsnitt 1 (eller två kanske det var) och erbjöd sig att läsa in grejer, och "ljudloggan" gjorde han helt på eget bevåg. Upskattas som fanken att han är med och leker iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
pethom
Varför inte göra en enkät på poddens websida och fråga hur många av lyssnarna som är aktiva flashbackare och hur många som lyssnar bara för att få reda på mer om forumet och dess medlemmar? Robban Aschberg och Kristoffer Triumf verkar ju inte gilla Flashback men lyssnar säkert ändå, så det finns säkert många andra likt dessa två som är nyfikna på podden.
Faktiskt en god idé! Kommer nog göra det inom ett par veckor.
Citat:
Ursprungligen postat av
datz
när släpps nästa avsnitt ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Captinhero
Enligt TS bör det komma idag, väntar med spänning
Citat:
Ursprungligen postat av
datz
hehe ja jag hade för mig det , men uppdaterat sidan 20 gånger idag utan resultat xD men hoppas det dyker upp under dagen.
Det är ute nu!

Siktar alltid på onsdagar men har massa att göra, så det kan komma lite när som under dagen/kvällen.. Blir alltid lite redigering i sista minuten, och idag fick jag bråka med grannen som bestämde sig för att borra och hamra i väggen när jag skulle spela in försnacket - det håller ju inte!