Citat:
Ursprungligen postat av
CaseyRyback
Jag tror han skulle passa som chef. Dels på grund av sin utbildning (Psykoterapeut). Är han socionom i grunden?
Vilken resa han har gjort. Från att ha arbetat som chefsterapeut i Marocko och socialt arbete med gatubarn i Brasilien till att bli inlagd på vårdhem i Malmö.
Har du några som helst konkreta bevis eller belägg för dessa påståenden? Eftersom du verkar så insatt i hans liv och så säker på din sak, menar jag.
Eller det är bara saker som snappats upp i tråden av någon som säger sig ha hört det från honom på Facebook och sedan har det blivit en slags kröna av det hela?
Är det
någon som vet något konkret
alls? Och då menar jag att det finns kopia på examensbevis, trovärdiga länkar där det i alla fall nämns, bilder från alla dessa påstådda resor och arbeten utomlands, o.s.v.
Jag får känslan av att Dawkins bara trollar folk eller har haft dessa utbildningar och jobb i sitt eget huvud, i sin egen lilla fantasibubbla. Kanske dags att gå till botten en gång för alla, det skrivs ju med jämna mellanrum om alla hans resor, arbeten, utbildning m.m. men utöver saker som att "han skrev det till mig på Facebook" så är det ganska tomt på fakta.