Haha, ja vad ska jag säga? Jag tycker att jag lyckades över förväntan! Bättre än Jocke t o m.
Mitt inlägg var ett prank och det var sjukt många som gick på det. Tyvärr fick jag inte se Jockes min, men den var nog oslagbar. Synd att jag inte fick det på film.
Pranket gick hem och det blev sjukt många visningar på sundast.se. Aftonbladet hörde av sig till Jocke och han fattade noll. Tillslut kunde jag inte hålla mig. Jag kände att det gick lite väl långt. Det är ju inte meningen att ett prank som är menat som roligt och intern humor ska hamna i media.
En liten del av inlägget är faktiskt sant. Då menar jag det där om att polisen näckade Jonna i källaren. Det var så det började. Jag hamnade i den här tråden och läste att ni inte trodde på det, och eftersom jag visste att det låg inlägg om det på fler ställen så tänkte jag svara på det. Därav länken till sundast.se. När jag skrev inlägget kom jag på att jag samtidigt kunde låta Jocke betala för alla pranks han gjort. Jag lyckades nog nästan bättre än vad han någonsin gjort. Moahahaha!
Till er vill jag säga: tro inte allt ni läser och hör. Ibland är inte allt som det ser ut.
Till media vill jag säga: helt sjukt att ni ens trodde på det. Men det bevisar väl att Jocke är mer känd än man tror.
Till Jocke vill jag säga: yo yo bitches, där fick jag dig! Förlåt men lite kul var det väl?
Och för dem som missat det hittar ni Jockes youtubekanal här:
www.youtube.com/user/dittinmusic
Jonnas nystartade blogg ( den vill ni inte missa!):
www.scandalbeauties.com/blogs/jonnalundell
Å så sundast.se då. Vem fan vet vad som kommer härnäst?