2015-04-21, 20:47
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
Vill minnas att Storm haft flera bilar genom serien(iallafall 2 sorter). Eftersom Gerda är anställd på Törnblad Cellulosa så känns det ju som att de kan ha bidragit med fordon när han kom dit för att hjälpa dem med deras "problem"?
Åtminstone pickuppen med smileygubbarna på taket kom ju från bilskroten. Var han fick den gamla oplen från fick man inte veta.
Citera
2015-04-21, 21:28
Medlem
Grymt spännande serie. Jag hade velat se storsjöodjuret och Muns iofs, men å andra sidan fick man en Frankenstein och en dryad i slutet.

Säsong 2 kommer? Gött, kanske dyker det upp elaka oknytt denna gång, om naturen kan vara elak.
Citera
2015-04-21, 21:29
Medlem
JanTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Gerda la ju in Eva i en vit pickup med smileys på taket och försökte gasa ihjäl henne. En likadan som Storm körde runt i iförsta avsnitten, men den gömde han väl ute i skogen sen ?

Hur kom det sig att Gerda hade en exakt likadan i sin lada nu ?

Vill minnas Storm lackade om den . Röd.
Citera
2015-04-21, 21:36
Medlem
senapslamms avatar
Den nya Storm i säsong 2 kommer med 100 procent sannolikhet vara invandrare som ställer allt till rätta på den svenska landsbygden och får bukt med illbattingarna.

Det trodde frugan min i alla fall, hon är mångkulturalist och brukar ha rätt om SVT.
Citera
2015-04-21, 21:38
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LX
Grymt spännande serie. Jag hade velat se storsjöodjuret och Muns iofs, men å andra sidan fick man en Frankenstein och en dryad i slutet.

Säsong 2 kommer? Gött, kanske dyker det upp elaka oknytt denna gång, om naturen kan vara elak.

Jag tror inte dom gör en säsong 2. Känns som att det räcker med det här. Bättre göra något ännu bättre istället.
Citera
2015-04-21, 22:06
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanTaliban
Vill minnas Storm lackade om den . Röd.
Ja just det ja, då blir det ju ännu mera obegripligt att Gerda hade den i ursprungligt skick.
Citera
2015-04-21, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Frugan, som är mångkulturalist, klagade på att inga invandrare syns i Jordskott!
Jag tröstade med att inför säsong 2 så har säkert SVT kvoterat in några skäggisar. Annars lär dom inte få pengar till fortsättning.

Vad är det för fel på nur el rafai nu då?
Citera
2015-04-22, 00:36
Medlem
Brainmydamages avatar
Måste tyvärr säga att jag tycker att serien tappade i kvalité ju längre den gick. Att som folk här lägga den i samma fack som bron tycker jag är absurt, inte i närheten!

Om det blir ytterligare en säsong eller inte bryr jag mig inte nämnvärt om...
Citera
2015-04-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
Måste tyvärr säga att jag tycker att serien tappade i kvalité ju längre den gick. Att som folk här lägga den i samma fack som bron tycker jag är absurt, inte i närheten!

Om det blir ytterligare en säsong eller inte bryr jag mig inte nämnvärt om...

Okej, tack för din feedback. Now move on.

Sista avsnittet hade 1.2 miljoner tittare säger ju en hel del.. Om 2 år kommer säsong 2 med all största sannolikhet.
Citera
2015-04-22, 14:05
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
JDen enda invandraren var ju Nour El-refai och hon spelade en svensk polis.

Som pratar Ståckhåååååålmska....
Citera
2015-04-22, 14:24
Medlem
ducky123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Ja just det ja, då blir det ju ännu mera obegripligt att Gerda hade den i ursprungligt skick.
Den vita pickupen som Storm hade innan han lackade om den visade väl aldrig tecken på att ha lyktor med smileys? Jag tror att de vilseledde oss genom att få oss tro att det var Storm som försökte mörda Eva där på flotten. Troligtvis var det väl Gerda som var den som försökte mörda henne.
Ser annars ingen annan anledning att fokusera på lyktorna i den scenen när hon gasade Eva.
Citera
2015-04-22, 14:44
Medlem
Baalzamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ducky123
Den vita pickupen som Storm hade innan han lackade om den visade väl aldrig tecken på att ha lyktor med smileys? Jag tror att de vilseledde oss genom att få oss tro att det var Storm som försökte mörda Eva där på flotten. Troligtvis var det väl Gerda som var den som försökte mörda henne.
Ser annars ingen annan anledning att fokusera på lyktorna i den scenen när hon gasade Eva.
Aha. Ja det förklarar ett och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in