2015-04-16, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Vi får utgå ifrån att listan är en bekräftelse på de som är inbjudna och tackat ja. Så vi lär se Dannebrogen och hela danska kungafamiljen på bröllopet. Släkten är ju värst.

Det gäller att hålla god min i elakt spel även för dronning Margarete
Citera
2015-04-16, 14:35
Medlem
crippas avatar
2500+ inlägg och inte en enda riktigt snaskig skvallerpost......
Citera
2015-04-16, 15:52
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa

Vad vill du ska vara snaskigt?
Men jag kan tänka mig vad du vill ha fram, men troligen inget nytt den närmsta tiden. Dessa "kändisar" som hon på ett eller annat eller tredje sätt umgåtts med har nog granskats och uppmanats att hålla käften!
Citera
2015-04-17, 08:00
Medlem
brorsorna von der E är bjudna.
Skönt, då kommer det finns rejält med koks till avecen
Citera
2015-04-18, 13:27
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Var det inte så att Drottning Margrethe avstyrde en romans som Fredrik hade med en norsk tjej som varit underklädesmodell. Den bruden ansågs olämplig. Drottningen hade nog satt kaffet i vrångstrupen om sonen hade kommit dragandes med Miss Slitz . Hon hade för övrigt aldrig kommit innanför slottsportarna. Tror nog att Silvia ångrar sig nu att hon släppte in Utviket. Hon trodde nog att om hon spelar med i detta så kommer CP att vakna upp men....

Kronprins Frederik umgicks med flera underklädesmodeller tidigare, oklart vilken av dem som avses här. Ingen stor ögonbrynhöjare dock, lite värre med exempelvis Koo Stark (Prins Andrew)

Citat:
Ursprungligen postat av crippa

Du är välkommen att börja gräva i exempelvis Utvikets tid vid Stureplan respektive i New York? Glöm inte att berätta här i tråden bara sen.

Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Vem vet, hade en drottningtitel hägrat kanske någon ännu värre än Ormfia lyckats snara honom?

Exempelvis vem tänker du dig skulle vara "värre" än Utviket och lyckas komma Gaffeln nära inpå livet om han varit kronprins med allt vad det skulle ha inneburit, exempelvis ständigt påpassad av media och livvakter dygnet runt?
Senast redigerad av Adjudant 2015-04-18 kl. 13:39.
Citera
2015-04-18, 13:45
Medlem
Ratads avatar
Har Utviket några ärftliga åkommor och sjukdomar som kan spä på Bernadruttarnas inavel eller är hon en genetisk tillgång (fysiskt och mentalt)?
Citera
2015-04-18, 16:20
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Exempelvis vem tänker du dig skulle vara "värre" än Utviket och lyckas komma Gaffeln nära inpå livet om han varit kronprins med allt vad det skulle ha inneburit, exempelvis ständigt påpassad av media och livvakter dygnet runt?

Det kan med få undantag alltid vara värre - men jag håller med dig, Sofia Kristina i egenskap av prinshustru är svårslagen.
Citera
2015-04-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Vi får utgå ifrån att listan är en bekräftelse på de som är inbjudna och tackat ja. Så vi lär se Dannebrogen och hela danska kungafamiljen på bröllopet. Släkten är ju värst.

Nej, det är vilka som bjudits in. Den slutliga listan publiceras veckan innan bröllopet. Så var det med Victorias bröllop(tre sidor i Aftonbladet och Expresen) och Madeleins bröllop(1,5 sida)
Citera
2015-04-19, 00:28
Medlem
Jag har väldigt nära skvaller om Utvikets farsa. Men jag vet fan inte om jag vågar lägga ut det här. Tvekar.

Jag funderar ett dygn till. Och blir antagligen utkastad av en moderator. Men, vafan, vissa saker måste man fundera över. Delinkventerna kanske läser här. Och då kan det bli jävligt uppenbart vem källan är. Trots att jag inte har mycket över för henne, källan alltså. Men ändå.
Citera
2015-04-19, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Jag har väldigt nära skvaller om Utvikets farsa. Men jag vet fan inte om jag vågar lägga ut det här. Tvekar.

Jag funderar ett dygn till. Och blir antagligen utkastad av en moderator. Men, vafan, vissa saker måste man fundera över. Delinkventerna kanske läser här. Och då kan det bli jävligt uppenbart vem källan är. Trots att jag inte har mycket över för henne, källan alltså. Men ändå.

Skicka det till någon i Tyskland då. Eller ge det till någon här som kan skriva om det
Citera
2015-04-21, 00:17
Medlem
e-v-a-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy

eftersom du är "det fria ordets riddare", så berätta, har han köpt 6 eller vad...?
Senast redigerad av e-v-a-s 2015-04-21 kl. 00:44.
Citera
2015-04-22, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av e-v-a-s
eftersom du är "det fria ordets riddare", så berätta, har han köpt 6 eller vad...?

Det är jag förvisso. Men ändå. Källan är för uppenbar, om gubben läser här.

Inga sexköp, vad källan förmedlar. Däremot en annan mera diskret sexuell handling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in