Citat:
Ursprungligen postat av
10L
Du gör något otroligt enkelt svårt. Men visst gillar man svårt och jobbigt så är det bara köra på. Man lever och man lär.
Allt som oftast lönar det sig att köra basic grejer pch hellre satsa på volym ute. Men men each to his own. Lycka till med sirapen, mjölken och att blanda näringssalter enligt din ratio.
tack. Men svårt...varför tycker du det ?? Jag satsar på volym.........iranian auto ger ca 300 gram per planta , bryr mig inte om frön som ger 35gr per planta.............hursom, jag får säkert vara med om både en och annan överraskning, visst.......men jag tar det. Kommer dela med mig om hur det hela går eller slutar vare sig bra eller dåligt.
sirap, mjölk osv är inget problem, bara att blanda till i hemmet på typ 10 minuter.......superenkelt, lika enkelt som att bara ta med vanligt vatten.........och att använda en miniräknare och sen gå omkring bland olika jordblandningar/gödsel å lägga ihop verkar inte speciellt svårt det heller, snarare intressant.
Och inget av det hela är enligt min ratio.........men det där med en bananblandning.tja inte vet jag, men när det väl är dags för blommning så har jag tagit reda på exakt vad som verkar vara det bästa. Beställde precis
Marijuana Growers Insider's Guide Paperback – Sep 1988
by Frank Mel (Author)