Citat:
Ursprungligen postat av
pneumatic
Det håller jag med om. Så mycket skit jag fått för att jag röstat på SD så skulle jag aldrig få för mig att byta parti nu när kappvändarna kommer smygande.
Men visst, sådana som Hanen och Kasslern kan ju få en på andra tankar, men dom är väl snart bortkopplade från SD. Eller?
Folk överlag ser det såhär: Jag skiter i om de har en flugsvamp som partiledare som kastar järn eller aluminium-rör kors och tvärs när folk blir rånade, våldtagna och inbrotten rasar i höjden.
Man blir liksom lite less när alla tycks "äga" Sverige trots att de aldrig i sitt liv lyft ett handtag. Många äldre har jobbat hårt i sina liv och nu ser de med fasa på hur det blir!
Motståndet är rejält försvagat nu och vi som är skeptiska till invasionen är i massiv majoritet det enda som förhindrar det är att alla ännu inte lagt två strån i kors och förstått att i stort sett alla besparingar i samhället skulle kunna undvikas om vi skippade all världens värdelösingar som endast flytt från att försörja sig själva.
För att vara exakt på topic tippar jag på att vi kommer se en
utplaning eller snarare en stabilisering för att till hösten ta ny fart. Sommaren är härlig i Sverige för oss som inte bor i storstäderna och kan besöka stränder mm utan berikning.
Frågan är hur pass omfattande tiggarplågan kommer bli i sommar med grannländer som infört förbud och kommuner som hjälper dem att etablera sig. Finns bortemot 800 000 att rekrytera och då hoppas jag de flesta åker till Södermalm!