Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Eftersom det var du som kommentera mitt, så är väl det knappast du som ska bestämma vad jag har sagt?
Jag har aldrig diskuterat okryddat kött, jag bar bara sagt om man ska bli lurad av en vegetarisk produkt som en animalisk.
Är om den är kryddad och upphackad.
Så det är inte en bortförklaring, utan det jag hela tiden menat.
Det lustiga är när jag försöker få dig tillbaka till vad jag menar(vilket jag borde veta bäst i vad jag menar, om än det inte är tydligt, men det kan man lösa med en fråga eller två), så blir du sur och säger jag ska läsa dina inlägg mellan raderna.
Ser det som ett skämt.
Jag bryr mig inte om den frågeställningen alls, om det är din eller någon annans spelar ingen roll.
Du sa ju själv jag inte drivit den teorin, så varför få ett tantrum när jag håller med?
Sen är väl det rätt normalt att använda samma termer som den man pratar med.
Eller tycker du textur är så avancerat att det är bara du som skulle komma på att använda detta?
Lägga orden i min mun har du gjort, så inte mycket att säga där.
Du verkar bara sur att jag kom på dig.
Om du vill avsluta diskussionen, så lär du väl knappast bry dig om vad jag har att säga i frågan.
Så du kan, precis när du vill.
Osammanhängande svar som vanligt. Är du född i Sverige?
Nej du har rätt i ordanvändande. Tyckte bara det blev komiskt när användaren jaggillarmat skriver precis med dina meningar. Jag tror att användaren jaggillarmat har en crush på dig.
Om vi struntar i vad vi har diskuterat ett tag och återgår till tråden. Köttätare försvara er.
Enkel fråga en mening, svara.
Har du någon gång ätit helt okryddat kött, och i sådana fall vad tyckte du om det?