2015-04-21, 00:21
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatan
Hur längesen var det du högg in i en köttbit? du verkar lite frustrerad.
Det är ungefär som att inte få sig en utlösning då&då, vafan man måste bejaka sina behov!

Jag äter kött då och då. Senast var nog 1 vecka sen. Har svårt att se jämförelsen? Hur menar du att man kan ha en moralisk diskussion om utlösning? Summan av lasterna är konstant. Det är du som säger att jag är frustrerad. Jag kan säga att du är frustrerad som ger dig in i diskussionen.
Citera
2015-04-21, 00:28
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Eftersom det var du som kommentera mitt, så är väl det knappast du som ska bestämma vad jag har sagt?

Jag har aldrig diskuterat okryddat kött, jag bar bara sagt om man ska bli lurad av en vegetarisk produkt som en animalisk.
Är om den är kryddad och upphackad.
Så det är inte en bortförklaring, utan det jag hela tiden menat.
Det lustiga är när jag försöker få dig tillbaka till vad jag menar(vilket jag borde veta bäst i vad jag menar, om än det inte är tydligt, men det kan man lösa med en fråga eller två), så blir du sur och säger jag ska läsa dina inlägg mellan raderna.
Ser det som ett skämt.

Jag bryr mig inte om den frågeställningen alls, om det är din eller någon annans spelar ingen roll.
Du sa ju själv jag inte drivit den teorin, så varför få ett tantrum när jag håller med?

Sen är väl det rätt normalt att använda samma termer som den man pratar med.
Eller tycker du textur är så avancerat att det är bara du som skulle komma på att använda detta?
Lägga orden i min mun har du gjort, så inte mycket att säga där.
Du verkar bara sur att jag kom på dig.
Om du vill avsluta diskussionen, så lär du väl knappast bry dig om vad jag har att säga i frågan.
Så du kan, precis när du vill.

Osammanhängande svar som vanligt. Är du född i Sverige?

Nej du har rätt i ordanvändande. Tyckte bara det blev komiskt när användaren jaggillarmat skriver precis med dina meningar. Jag tror att användaren jaggillarmat har en crush på dig.

Om vi struntar i vad vi har diskuterat ett tag och återgår till tråden. Köttätare försvara er.

Enkel fråga en mening, svara.

Har du någon gång ätit helt okryddat kött, och i sådana fall vad tyckte du om det?
Citera
2015-04-21, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Jag äter kött då och då. Senast var nog 1 vecka sen. Har svårt att se jämförelsen? Hur menar du att man kan ha en moralisk diskussion om utlösning? Summan av lasterna är konstant. Det är du som säger att jag är frustrerad. Jag kan säga att du är frustrerad som ger dig in i diskussionen.

Fanns väl ingen jämförelse, säger bara att du är lame.
"spritsen" var mest en liknelse, du verkar fuckad i huvudet helt enkelt.
Citera
2015-04-21, 00:37
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Fanns väl ingen jämförelse, säger bara att du är lame.
"spritsen" var mest en liknelse, du verkar fuckad i huvudet helt enkelt.

Ok. Du har en bra nivå på din argumentationsteknik. Tack detsamma.
Citera
2015-04-21, 00:37
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
Rent evolutionistiskt sett här så är det du som är invandraren då abborren som art har funnits mycket längre än människan. Fundera på det några sekunder. Ja just det, du skiter ju i allt. Lycka till med livet och känn stolthet över att med din mentalitet kommer vi människor överlevas av insekter. Jo, jag gissar att du jävlats med dem också din jävla barnunge.

Ja jag jävlas med insekter också, jag har till och med gått så långt att jag konstruerat en sorts kombinerad bdsm och josef fritz kammare för ändamålet, så att dom får lära sig riktig köttätarnjutning
Citera
2015-04-21, 00:42
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Monk_
Ja jag jävlas med insekter också, jag har till och med gått så långt att jag konstruerat en sorts kombinerad bdsm och josef fritz kammare för ändamålet, så att dom får lära sig riktig köttätarnjutning

Jag funderade på om jag skulle skriva hur uppenbart det var att du trollade i det tidigare inlägget. Beslutade mig för att du ändå verkade tillräckligt sansad för att det inte skulle vara nödvändigt. Nu ångrar jag mig lite.

Ja, barn gillar att jävlas med insekter. Förstoringsglas och solsken you name it.

Fritzl heter han om oinsatta läsare av tråden skulle vilja googla.
Citera
2015-04-21, 00:43
Avslutad
Citat:
Ok. Du har en bra nivå på din argumentationsteknik. Tack detsamma.

Nce, bara negera
Citera
2015-04-21, 00:45
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Nce, bara negera

Du har även bra kunskaper i svenska. Jag glömde visst skriva det senast.
Citera
2015-04-21, 00:50
Avslutad
Citat:
Du har även bra kunskaper i svenska. Jag glömde visst skriva det senast.
Bryr mig väl inte sålänge folk kan kommunisera.
Citera
2015-04-21, 00:52
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
Jag funderade på om jag skulle skriva hur uppenbart det var att du trollade i det tidigare inlägget. Beslutade mig för att du ändå verkade tillräckligt sansad för att det inte skulle vara nödvändigt. Nu ångrar jag mig lite.

Ja, barn gillar att jävlas med insekter. Förstoringsglas och solsken you name it.

Fritzl heter han om oinsatta läsare av tråden skulle vilja googla.

Haha, jadu, gå och ät lite maskrosor eller nått
Citera
2015-04-21, 00:56
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Monk_
Haha, jadu, gå och ät lite maskrosor eller nått

Det visste jag inte ens att man kunde göra. Krävs det inte ca 4 magar för det? Jag får anta att du syftar på maskrosbrännvin som du helt klart verkar ha överkonsumerat.

Jävla pajasinlägg på sistone. Kom med något vettigt eller håll käften.
Citera
2015-04-21, 01:03
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
Det visste jag inte ens att man kunde göra. Krävs det inte ca 4 magar för det? Jag får anta att du syftar på maskrosbrännvin som du helt klart verkar ha överkonsumerat.

Jävla pajasinlägg på sistone. Kom med något vettigt eller håll käften.

aj aj aj vad ni veganer tar illa upp såfort någon säger nått ni inte håller med om.
okej här är nått vettigt, vi människor behöver en varierad kost som innehåller flertalet olika sorters kött.
kött är ju dessutom mer lättupptagligt än grönsaker, vilket gör en kosthållning baserat på kött överlägsen en vegansk kost.

Hålla käften stängd kan jag göra men det påverkar ju inte vad jag skriver här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in