2015-04-19, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goxosha123
Grabbarna tvekar att dom har med det o göra alls, men dom har vart på platsen mmgm12an jag vet inte 1mgm vet allt men han nekar men förr eller senare så måste han snacka för o rädda sin bror eller sig själv från livstid

Ja är. Lite snurrig men är 1 den yngre? Han som bestämmer?
Citera
2015-04-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Japp, jag måste förklara det bättre. Det är 2 frågor egentligen..

1/
Antingen kan bröderna blivit förbannade för något medans dom var i Thailand. AF eller RA har ställt till med problem för Saliba, medans dom var bortresta.
Att morden då beror på något som RA eller AF gjort mot bröderna?

2/
Eller så fick bröderna reda på något när dom kom hem.. Någon tvingade dom att behöva deltaga i detta direkt dom kom hem från Thailand? En tredje part alltså. Någon som inte åkt fast ännu?

Vilket av dessa tror du stämmer bäst? 1 eller 2?

Jag tror på 2an
Citera
2015-04-19, 19:24
Medlem
Citat:
Jag själv tror att det har vart fler än bröderna. Ja det kanske är en skuld vilka dom andra är tro inte att dom är från uddevalla. Bröderna skulle inte döda för pengar eller skuld men det finns andra som gör det

Måste ändå va rätt mycke pengar iallafall, då?
Citera
2015-04-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxfordbluegluee
Ja är. Lite snurrig men är 1 den yngre? Han som bestämmer?

1mar* stora bror n men kort är han
Citera
2015-04-19, 19:25
Medlem
Citat:
3 o 4an är spring pojkar så som jag har hört att 3an hade träffat mar* samma kväll o lämnat 82 tusen t honom knark pengar plus han brukade förvara mar* vapen hos sig. Så han kanske lämnade både pengarna o vapnet den kvällen
Många skrev i början att nån Frey kunde varit inblandad. Tror du det?
Citera
2015-04-19, 19:25
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Jag tror på 2an

2...Samma som jag tror då. Fast det har du nog märkt redan.

Läser vad du skrev om dom där 82-tusen kronorna. Det är mycket pengar att ha löst.
Någon aning om vems pengarna var? Tillhörde pengarna M*rtin eller M*rk, eller kanske den där tredje parten?
Citera
2015-04-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
.. Oops. Ja, där ser man. Men kan man se nån fortsatt sammankoppling till detta och dådet som sker sen?
Har ni nån aning om detta kan kopplas till RA eller AF? Nån misstanke/teori?

Det kanske handlar om en skuld som som båda gm o båda of är inblandade i
Citera
2015-04-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Många skrev i början att nån Frey kunde varit inblandad. Tror du det?

Nej alla vet vem som sköt han det vet han själv oxå det vet polisen oxå alla från uddevalla vet dom va inte maskerade ddirekt
Citera
2015-04-19, 19:31
Medlem
develis avatar
Citat:

Jupp. Jag är med. MGM3 Känns mer "tung" om han bevarar vapen? Än MGM4. Känns som en koppling med tanke på den otroligt korta tid det handlar om.
Kanske kom MGM3 med nån info om nån affär som retade upp dem?
Påstod nåt liksom..
Citera
2015-04-19, 19:31
Medlem
[quote=rotesau|53064768]2...Samma som jag tror då. Fast det har du nog märkt redan.

Läser vad du skrev om dom där 82-tusen kronorna. Det är mycket pengar att ha löst.
Någon aning om vems pengarna var? Tillhörde pengarna M*rtin eller M*rk, eller kanske

det är m*rks pengar men det är inte så mk pengar tro mig inte för han.
Citera
2015-04-19, 19:33
Medlem
Det här kanske inte har någonting med något att göra, men jag tyckte det lät lite konstigt. Någon som vet om Al*a och hans flickvän Joh*nna va skrivna på samma adress?
Tydligen så sa hon upp sin lägenhet typ 1 vecka efter mordet och den som ska ta över lägenheten har fått skriva på kontraktet utan att se lägenheten för att "hyresgästen blev mördad" så dom hade inte tillgång till den än.
Citera
2015-04-19, 19:33
Medlem
Citat:

Men då måste väl nån va tjenis med nån som bara hälsar på inland? Nån med lager. Kan dom ha bränt ett lager och retat nån? Men vem av dom har sån konektion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in