2015-04-18, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernvante
har jag fått höra om att i en by där K.H. växte upp så ville verkligen ingen ha att göra med honom, inte ens de lokala grabbarna som var "välkända ungdomsbusar" ansåg killen som pålitlig.

Bullshit som sagt. Han var på samma nivå som hans yngre bror på den tiden. Det var först efter det som det gick utför.

Edit: Sluta skriva saker som förvirrar dig själv.
Senast redigerad av Güru 2015-04-18 kl. 03:24.
Citera
2015-04-18, 07:42
Medlem
Hur kan Krille ens vara ett namn?
Citera
2015-04-18, 09:05
Medlem
efter att läst fup funderar jag, ett vittne säger att tängman suttit och skakat, ursäktat sig för R och K. Samtidigt som de också står att när de två blir avvisade från utestället så följer Tängman med och står i rökrutan. Det vittnet får känslan av att han vet vad som skulle hända. Kan bråket mellan BO och tängman varit anledningen till att detta skedde?
Senast redigerad av joaq 2015-04-18 kl. 09:13.
Citera
2015-04-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joaq
efter att läst fup funderar jag, ett vittne säger att tängman suttit och skakat, ursäktat sig för R och K. Samtidigt som de också står att när de två blir avvisade från utestället så följer Tängman med och står i rökrutan. Det vittnet får känslan av att han vet vad som skulle hända. Kan bråket mellan BO och tängman varit anledningen till att detta skedde?

Precis så tror jag det gått till. Dock i princip omöjligt att tengman ska åka dit för något så länge mgm inte säger det till polisen. De verkar hålla varandra om ryggen så det är väl föga troligt. Kan väl endast hoppas att Tengman får må dåligt över att vara orsaken till en avrättning av en oskyldig kille.

Bara dessa tre vet om det är så eller ej...
Citera
2015-04-18, 09:30
Medlem
DyingAtheists avatar
Citat:

Något sånt tror jag också. Inte att han anstiftat ett mord, utan R och K har väl förmodligen föreslagit att dom kan spöa upp BO som de ser från rökrutan. Sen råkar R och K vara lite extra tokiga den här kvällen och det slutar som det gör. Ganska lätt att förstå Tengmans reaktion då. Han visste men visste inte ändå.
Citera
2015-04-18, 10:08
Medlem
Samtidigt. Denna wannabegangster, Tängman.
Han visste om att det i stort sett kunde sluta exakt hursomhelst när han bussade dessa tok på Ylipää.
Han kände till deras record mycket väl, det säger han ju till och med själv.
Hur fan kan han leva med sig själv.
Citera
2015-04-18, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Hur fan kan han leva med sig själv.

Hoppas han inte gör det.
Den lilla wannaben är ansvarig över min väns död. Han förtjänar inte att vara fri.
Citera
2015-04-18, 12:18
Medlem
satanslillebrors avatar
Alltså vad är de för snack om att K.H skulle varit artig då han var yngre, de var ju någon som skrev tidigare att han slogs med tillhyggen på högstadiet osv.
Citera
2015-04-18, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thenewlucifer
Hoppas han inte gör det.
Den lilla wannaben är ansvarig över min väns död. Han förtjänar inte att vara fri.

Beklagar!

Vad gör dig så säker på det?
Citera
2015-04-18, 15:20
Medlem
Citat:

Det är ju inte en vild gissning för denne person verka ha en viss påverkan på de två nu som ställs inför rätta. Tycker att just FUP talar för det när man väljer att i dokumentet ta med bilder på personen, knappast utan anledning men en fingervisning om hur utredningen har uppfattat personens roll.
Citera
2015-04-18, 19:08
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Güru
Bullshit som sagt. Han var på samma nivå som hans yngre bror på den tiden. Det var först efter det som det gick utför.

Edit: Sluta skriva saker som förvirrar dig själv.

Då kan du ju vara snäll och vara lite mer detaljrik och fylla i mina "uppgiftshål" då, annars kan man bara tyvärr se dig som en "PR person" för K.H. då inget av vad du skriver går ihop med någon annans bild av denne person uppenbarligen.

Edit: Med andra ord, "Du är dum & har fel" resonemang brukar inte leda konversationer konstruktivt framåt så försök gärna igen att förmedla information.
Senast redigerad av Jernvante 2015-04-18 kl. 19:13.
Citera
2015-04-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernvante
Då kan du ju vara snäll och vara lite mer detaljrik och fylla i mina "uppgiftshål" då, annars kan man bara tyvärr se dig som en "PR person" för K.H. då inget av vad du skriver går ihop med någon annans bild av denne person uppenbarligen.

Edit: Med andra ord, "Du är dum & har fel" resonemang brukar inte leda konversationer konstruktivt framåt så försök gärna igen att förmedla information.

Jag växte upp med K.H. och han var inget annat än artig och snäll precis som sin bror fram till puberteten. Han var inte avskydd i samhället eller bråkig under den tiden, som du diktar ihop. Han var på samma nivå som bror sin. Du är dum & har fel. Progress recieved!

Att rent ut ljuga skulle jag dock säga inte leder en konversation framåt. Det var först under puberteten det spårade ut för Krille. Bara för att jag pekar ut dina lögner gör mig inte till en hejarklack för Krille. Det gör mig enbart pro facts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in