Min djupa åsikt i fallet med homosexualitet är att det är de människor med makt från Gud som gör fel genom att släppa väder istället för att hålla in sina gaser så länge de kan! Tarmen är helvetet, och gaserna inuti representerar människor och djur i ett landområde innan de är födda och dessa tuktas om de är en längre tid i tarmen och magen. Så att, om maktmänniskan inte släpper väder på ett tag, alltså håller in sina gaser, föds småningom liv runt om i ett visst område som är helt heterosexuella.
Men om maktmänniskorna släpper väder hela tiden så föds småningom homosexuella djur och människor på det av maktmänniskans representerade område på jorden.
Jag tror inte att Gud skapade homosexualitet utan jag tror det är Satan och hans demoner som gör att människor blir homosexuella. Men Gud kan bota vem som helst tror jag! Sök upp Jesus men glöm inte att omvända dig först - Gud lyssnar inte till syndare!
Jag tror inte att Gud skapade homosexualitet utan jag tror det är Satan och hans demoner som gör att människor blir homosexuella. Men Gud kan bota vem som helst tror jag! Sök upp Jesus men glöm inte att omvända dig först - Gud lyssnar inte till syndare!
Är inte då Satans makt jämlik med Guds? Borde inte Gud skydda sina skapelser från Satans verk?