Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Fritt fall i 2, 25 sekunder. Du bestrider det?
Fast du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
3. NIST förklarar inte hur WTC 7 kan kollapsa i accelererande fritt fall
Storskillnad då du inte är ärlig och håller dig till samma utgångspunkt.
NIST säger att en del av 7 WTC accelererade snabbare än 1G i 2,25 sekunder.
Medan du beskrev hela byggnaden. ohederligt eller okunnigt. Välj själv.
Du har ramlat i fällan som Gage och 911 A&E lägger ut.
Så hur skall du ha det? Antingen menar du hela byggnaden eller så tar vi delar av byggnaden och gör beräkningar på. Välj själv, för min del spelar det ingen roll.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Om vi tills vidare håller oss till WTC 7, var hittar jag infon om det? Det framkommer inte i deras FAQ hur de har undersökt det.
Läser du inte ens dina egna länkar?
13. Did investigators consider the possibility that an explosion caused or contributed to the collapse of WTC 7?
Så länge ingen har ljudupptagningar som kan påvisa explosioner just innan rasen så finns det absolut ingen anledning att göra en större undersökning.
NIST skiver just detta i din länk. Debatten blir ju lite enklare om du läser det du själv länkar till.
Skulle du kräva att polisen undersöker möjligheten att Palme blev skuten av ett granatgevär m/48?
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Jag noterar att du attackerar mig för att jag för fram A&E:s kritik och du har fortfarande inte visat hur något av A&E:s påståenden är en "lögn".
Notera på du...
NIST har aldrig påstått att 7 WTC acellererar snabbare än 1G. Så där har du lögnen.
"För fram" Kul term. Har du inga egna åsikter?
Om inte så skall du "föra fram" dessa i länktråden här på forumet.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Om vi tills vidare håller oss till WTC 7, var hittar jag infon om det? Det Som sagt, jag har googlat runt lite för svar på dessa frågor och även om dessa mig ovetandes någonstans har bemötts så är det på engelska, men lite av syftet med mitt deltagande här är just att föra diskussionen på svenska.
Det blir mer verkligt då.
Vet inte hur det skall hjälpa dig på något vis då du inte ens läser länkarna du själv läger in i tråden!