Citat:
Ursprungligen postat av
ojn
Det är inte heller vad RP-verktyget är till för. Hur du kunnat få för dig det är för mig en gåta.
Jag har inte fått för mig det men TS har och i kombination med mods svar:
Citat:
Ursprungligen postat av
wh0re
Lysande, sånt uppskattar vi, det gör det lättare att upptäcka när diskussioner går fel, vi har ju självklart inte möjlighet att läsa alla trådar minutiöst!
Att Flashback har högt i tak innebär självklart inte att negrer och judar skall diskuteras överallt, såna meningslösa diskussioner får föras på passande platser. Det är inte ämnen som automatiskt är "OnT" bara för att det här är Flashback.
Flashback är ett icke-politiskt forum i grund och botten även om riktningen (tyvärr) styrs åt det hållet som användarna skriver om.
är det bäst att jag klargör vad det är det handlar om (har fått idiotvarningar förr så mitt förtroende för mods är inte riktigt 100%).
Citat:
Det tror jag inte heller är TS avsikt är. Och att radera OT är inte detsamma som censur, då har du nog missförstått vad det innebär. Och om inlägg är OnT och "påverkar någons psyke" är det ju självklart att de får stå kvar, oavsett vad någon tycker.
Det tror dock jag är precis vad TS avsikt är. Att radera OT är inte detsamma som censur nej...men mitt inlägg var fortfarande OnT inte OT. Ser också att det står kvar medan TS gnäll inte gör det.
Citat:
Du anar inte hur många PM och rapporter moderatorer får angående OnT-inlägg person X vill ha raderat av anledning Y. Det startas också med jämna mellanrum trådar i denna avdelning där användare ber om just detta.
Som fallet är här. Bara irriterar mig för om TS vill klaga på mina inlägg så kan han/hon PM:a mig så jag kan hänvisa honom/henne direkt till Familjeliv istället för att starta en tråd om hur mycket TS gråter när han/hon ser en fri debatt.