Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Att elda upp dockor av fascister är sunt när fascisten invaderat ens land och dödar ukrainare. Du menar att du inte skulle reagera likadant? Skulle du jubla över döda landsmän alltså? Där kan vi snacka om sjuk, ja det heter faktiskt landsförrädare. Sunt är när fascistledare hänger och dinglar från lyktstolpar. Ceausescus öde är lämpligt för Putin, ja eller varför inte som Khaddafi, Mussolini eller såklart det mycket passande exemplet med den ryske tsaren. Jag skulle med glädje göra slut på det ukrainska folket lidande om jag fick 5 minuter med Putin.
Ja dom gillar ju att elda en del facisterna i Kiev, tänker på Odessa. Tur att ryssarna stöder folket i östra Ukraina så dom inte vågar på liknande sinnessjuka handlingar igen.
Ja, Kiev dödar sina landsmän, det har du rätt i. Folket i Donetsk och Luhansk försvarar sig för dom vill bli fri dårarna i Kiev som är där nu och härjar. Dom avsatte den folkvalde (i en kupp förra året) som gillades av folket i östra Ukraina kommer du ihåg va?
Eller menar du att "invasionen" nu nått västra Ukraina så att Putins pojkar är där och dödar banderasanängare?
Landsförrädare är sådana som du som stödjer annan makt (NATO/USA) än det folket röstat fram i "ditt" land.
Putin är duktig på att slåss så du skulle inte få 5 minuter med honom din lilla stackare.
Fick jag med allt? ja jag tror det. Ibland är det omöjligt att inte kommentera dina dumheter.