Jag har en mage som "går" ut lite men det syns som fan att jag är lite för tjock runt magen när jag sitter ner. Jag har successivt byggt upp magen genom att käka alldeles för mycket godis och liknade sen förra sommaren och då tränade jag även väldigt dåligt. Ända sen januari har jag tränat fotboll 8 dagar i veckan, fast som målvakt och då springer jag inte lika mycket men ibland kan träningarna vara ganska intensiva medans andra inte alls kräver lika mycket.
Sen ungefär en månad sen har jag tänkt mycket mer på vad jag äter, äter knappt något skit (med det menar jag godis, glass osv) Men jag har fortfarande kvar min mage utan någon föbättrning, har bara gått ner ett halv kilo ungefär... väger 87 och är 190 cm.
Har även möjligheten att gymma efter en träningar, Typ köra några mag övningar som bygger myskler som liksom "bär" upp fettet bättre.
Jag hade lätt kunnat gå ner i vikt om jag hade bara gått ut och sprungit varje dag men har inte möjligheten att göra det pga min fotbollsträning...
Ser ni mitt dilemma ? ... Jag kan inte gå ut och springa för jag är för trött efter träningen och jag går inte ner tillräckligt för att min mage ska bli mindre av mina vanliga fotbollsträningar...
Så jag behöver verkligen hjälp innan sommaren kommer !