2012-01-28, 18:05
Medlem
overdoses88s avatar
Måste då tillägga. Att jag fastnade i spotify sist jag tog tjack. Gjorde en musik lista på 5.000 låtar tog en låt åt gången det tog sin lilla tid det med haha. Men hittade bara bra musik iaf. !! =)
Citera
2012-01-28, 18:09
Medlem
Fastnade vid Heroes of Newerth senast jag smakade på det goda, helvete va bra det gick också!
Citera
2013-01-01, 13:32
Medlem
Du är absolut inte ensam. Ända gången jag känner någon vidare lycka överhuvudtaget är när jag får smälla i mig hela veckoransonen av mitt Metamina och spela Battlefield 3 dygnet runt. Det knäcker tom med hästlängder det gamla hedliga pundrunkandet.
Börjar på torsdag eftermiddag och slutar på söndag eftermiddag med lite timeout och powernap på fredag kväll vanligtvis. Har kört samma rutin nu i säkert 1,5 år och det är tom roligare nu än för 1,5 år sen. Verkar aldrig ledsna. Det är väl en lite sorgligt tillvaro kan tyckas men å andra sidan så bör jag väl vara glad att det åtminstone finns nåt lätt tillgängligt i livet som jag kan glädja mig åt.
Citera
2015-04-08, 00:28
Medlem
Bumpar denna med Trackmania och H1Z1. Fan va jag snöar in på dessa spel under tjackpåverkan. Tiden springer iväg.
Citera
2015-04-14, 19:01
Medlem
johnussss avatar
Jag snöade alltid in på att rita eller gjorde jag musik. Dang i miss those days
Citera
2015-04-14, 20:26
Medlem
Mallejos avatar
Snöat in sig på något har väl vi alla :-)
Har nog som längst suttit 72 timmar i sträck och spelat CS:GO helt maniskt :-P

Lite OT:
Presterar mycket bättre, reflexerna och aimet är mycket bättre.
Läser av kartan, spelarnas position och omgivning snabbare och tar bästa möjliga utväg i stressiga situationer.

Några jag känner vet jag blir sämre av amfetamin när det gäller spelande.
De tappar koncentration och kan inte endast fokusera på datorn eller tvspelet utan grejar med saker runt om samtidigt.

Några av dem spelar bättre av cannabis och får liknande effekt som jag får av amfetamin.
De kan orka hålla på länge också.

Om jag spelar på cannabis så är jag så jävla kass. :-P
Citera
2015-04-16, 02:37
Medlem
Pedruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mallejo
Snöat in sig på något har väl vi alla :-)
Har nog som längst suttit 72 timmar i sträck och spelat CS:GO helt maniskt :-P

Lite OT:
Presterar mycket bättre, reflexerna och aimet är mycket bättre.
Läser av kartan, spelarnas position och omgivning snabbare och tar bästa möjliga utväg i stressiga situationer.

Några jag känner vet jag blir sämre av amfetamin när det gäller spelande.
De tappar koncentration och kan inte endast fokusera på datorn eller tvspelet utan grejar med saker runt om samtidigt.

Några av dem spelar bättre av cannabis och får liknande effekt som jag får av amfetamin.
De kan orka hålla på länge också.

Om jag spelar på cannabis så är jag så jävla kass. :-P

Nu var det väldigt länge sedan jag var påtänd och spela men minns också att jag var bättre på CS under den tiden, men jääävlar vad dålig jag var på DotA.. Börja analysera allting och övertänkte så det hette duga

Cannabis så blir jag bättre på diverse spel, men tjacket fungerar på en del spel för mig
Citera
2015-05-16, 14:07
Medlem
svampssons avatar
någon som testat att free roama i gta v på tjack/valfri stimulant? tänker att det borde vara himlen om man drar ett stadigt streck och slänger in lite fusk i spelet. Jag tycker det är fullständigt makalöst på pc i nyktert tillstånd. På tjack måste jag ju förmodligen smälla av
Citera
2015-05-16, 14:28
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Dark Souls är det perfekta tjackspelet. Rekommenderad kombo.
Citera
2015-05-16, 14:34
Medlem
Rewindings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Dark Souls är det perfekta tjackspelet. Rekommenderad kombo.

Oh god, skulle bara ta "lite" för att orka vara uppe en natt och spela när jag fick hem demon's souls. Var så jävla envis och skulle bara göra "en sak till" innan jag skulle lägga av så jag fyllde på lite efterhand och satt i två dagar med skiten. Upplevelsebetyg 10/10
Citera
2015-05-16, 17:08
Att spela tv-spel på tjack blir lika roligt som när man var liten och spelade + att man blir sjukt fokuserad
Citera
2015-05-20, 11:10
Medlem
svampssons avatar
tips på super nintendo spel att gibba på tjack? många spel är ju skitbra men ens tålamod är ju inte i närheten av vad det var när man var liten, samt att skillsen är rätt rostiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in