Citat:
Ursprungligen postat av
Theodor.Engstrom
Är det inte bättre att du bekymrar dig över att SD-partitoppen helt verkar ha vunnits över till den faktiska kulturmarxismen?
Jag vill inte upprepa mig, men uteslutningarna av Hahne och Kasselstrand är ju symptomatiskt på en kapitulation inför kulturmarxismen och de eftersökta väljarnas neo-kommunistiska värdegrundsskolning:
Expokontakterna. Språkbruket om "neo-fascister", samma skamepitet som använts av etablissemanget för att dominera det offentliga samtalet i decennier. Likställandet av européer som ser till sina egna intressen med nazistspöket. Brännmärkningen av förbjudna tänkare. Nolltoleransen. Legitimerandet av systemmedia gentemot flera alternativmedia satsningar. Hetsen mot Motpol som just säger sig vilja bekämpa kulturmarxismen. Öppen svenskhet, d.v.s. vi är egentligen alla lika. En anti-rasistisk profilering där man likt marxisterna letar vita rasister och inte känns vid rasismen mot svenskar. Övergången till socialkonservatism, varvid man kapitulerar i den ideologiska striden mot den neo-kommunistiska åsiktshegemonin. Den gemensamma judiska nämnaren. Faktumet att man med sin massinvandringskritik för folk bakom ljuset, då man samtidigt accepterar varje år av genomförd massinvandring.

Att SD blivit "kulturmarxister" tror jag inte ett ögonblick på. SDs ledning har gjort ett fantastiskt jobb och att stjäla deras framgångar genom infiltration är renodlat svineri. SD kommer att se till att kriminella invandrare utvisas, återkallande av medborgarskap, häva massinvandringen , osv, osv som är normala företeelser i våra grannländer. En sund nationalism är inte fel men den skall komma från folket. Se på Norge tex. Det är inget som skall skötas av infiltratörer i något parti. Sjuklövern pissar på svensk kultur och förtalar den,- det gör inte SD och det kommer de aldrig att göra heller. - Ni som inte är nöjda med SDs nuvarande politik kan starta ett eget parti istället.
Om Åkesson ersattes med en krukväxt så skulle de få fler röster än om Hanhe skulle börja orera och få inflytande. Det skulle bli katastrof. SDU är ungspolingar. Endast Expo skulle jubla.