Citat:
Ursprungligen postat av
KommissarieAmalek
Det här är sant, men frågan är fortfarande vilken ideologi och politik detta nya parti skulle stå för? Om det ligger ganska nära SD är det ju meningslöst.
Stoppa invandringen, börja repatriera, Sverige ut ur EU, bort från NATO och Sverige åt svenskarna. Detta är vad som behövs och krävs. Någon variant av SD där man fortfarande babblar om "öppen svenskhet" och sånt trams kommer bara vara slöseri med tid och energi.
Jag inser att jag spekulerar i tomma luften, men min förväntan är att detta parti - som ännu inte finns annat än kanske som en tanke - skulle ge uttryck för Kasselstrands och Hahnes osentimentala och raka syn på samhälle och politik, bli lite det SD aldrig orkade vara, för att SD krummade och krummade och krummade ryggen för makten i hopp om att få vara med, och till slut blev en ren försörjningsapparat för några få personer utan chans på den öppna arbetsmarknaden.
Svenska folket finns, precis som kurder och schweizare finns, sluttjafsat. Vi har rätt att bestämma vem som ska få komma hit, sluttjafsat. Sveriges intressen ska alltid gå före alla särintressen, sluttjafsat.
Kan du höra en av Mattias Karlssons patetiska nollor uttala de självklarheterna?