Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Herre jösses vilket dravel.
Foliehatten sitter som klistrad på ditt huvud. Hade SD anammat ditt språk och dina åsikter hade inte SD varit ett riksdagsparti överhuvudtaget. Behövs tydligen storstädning i SD.
Kritik från dig tar jag som en komplimang! Där du gärna får kalla alla min texter dravel för att ge dem ytterligare en liten boost!
Lite mer tankemässigt nyktra läsare kan ju dock notera att kommunisten Powergirl och fullblodskommunisten Dr.Felixius hejar på utrensningarna av Kasselstrand och Hahne, då de ser det som främjande till deras eget mål beträffande upprätthållandet av den neo-kommunistiska verklighetsförskjutningen, samtidigt som man med alla medel vill hålla en riktig mobilisering och nyvaknande av en självbefrämjande identitet hos svenskarna fortsatt nedtryckt. De skyr också ideologiska attacker mot deras eget problemformulerings initiativ över det offentliga samtalet som elden!
För att tillägga något nytt till diskussion i inlägget, så kan jag väl också rekommendera att man primärt fortsätter att rikta drevet mot Mattas Karlson, tills denne fallit, eller att Åkesson tvingas ta en mer aktiv roll i utrensningarna. Nu vet jag ju att Mattias Karlssons handlande ligger i linje med vad Åkesson tidigare verkat för, men då Åkesson antingen p.g.a. faktisk svaghet eller p.g.a. taktik, valt att ta en passiv roll i de pågående utrensningarna, så blir han i nuläget inte en särskild lyckad måltavla, särskilt inte då han fortfarande skyddas till viss del av "Heja Jimmie!" bilden han lyckats odla under förra året genom att låta sig mobbas av samma pöbelhatvänster som han nu alltmer öppet allierar sig med.
Inte heller så är nuvarande SDs intressen mina intressen, även om jag självfallet stödjer den mest genuina parten i den här konflikten, samtidigt som jag primärt försöker nyttja kalabaliken till att tala rätta i så många vilsna SD-sympatisörer som möjligt. Jag uppskattar också att en del meningsfränder insett värdet i att mobilisera oss i den här tankevirveln, men det borde vara betydligt fler!