2015-04-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hm mitt wings of valor försvann när jag högerklickade på det? vafan.. är det en bugg eller lol?

skull grasp ring vill man nog ha som ww barb ja, och köra 6piece wrath och 4piece ik eller nåt.

tältpinne scourge vill du nog inte ha, den castar demonic fury typ var sjätte sekund eller nåt, använd stalgard istället om du e physical den är mycket bättre me sin piercing axe på varje attack..

Man vill inte ha skull grasp som WW barb, den är bara additive. F&R, eller rorg+elemental ringen är de som de som clearat högst rift använt sig av. Efter det är det vanliga unity/soj/rorg som gäller.
Citera
2015-04-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Hur är denna ring för WW; http://eu.battle.net/d3/en/item/skull-grasp ?`
Eller tar Focus och Restraint över totalt?
Setet på sistnämnda ser ju oneklig för OP ut.

Skulle grasp är ganska bajs faktiskt. F&R eller RORG + elemental ringen är de combos som de högsta g-rift clearsen använt sig av.
Citera
2015-04-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
6pc wrath vill man inte ha skull grasp då den bara buffar WW, mesta av skadan kommer från dust devils som inte buffas. Funkar bättre med 6pc IK men skulle inte tro att det är det bästa valet. Synd att de slaktade whirlwind setten, kör nog inte barb i s3 då Raekor är en oerhört tråkig spelstil(i grifts).

Slaktade och slaktade, rank 1 EU barb (grift 54) atm gjordes med 6p Waste, 4p IK, rorg+elemental ringen. Snubben farmade även lvl 50 rifts på 7 minuter utan pylons med detta. Visst Reaker+F&R kommer säkert pusha 2-4 lvls högre än ww i slutändan med perfekt rift RNG.
Citera
2015-04-09, 20:05
Medlem
Besudlarens avatar
Någon som har något tips: Mitt Bnet har helt plötsligt slutat fungera. Har installerat om Bnet-appen men händer inget. Den lägger sig nere i hörnet och man kan bara klicka "Exit" högerklick. Vänsterklick ingenting.. Va fan! Startat om och fixat men hittar ingen lösning.

Edit: har stängt av antivirus och kört som administratör. Skallar skärmen snart!
Edit2: Var inne och spelade igår och var inne idag, tyckte det laggade lite så startade om datorn och ändrade lite inställningar på grafikkortet. Allt återställt nu, inget resultat.

mvh B
Senast redigerad av Besudlaren 2015-04-09 kl. 20:09.
Citera
2015-04-09, 20:09
Medlem
Xxmaskihallonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Någon som har något tips: Mitt Bnet har helt plötsligt slutat fungera. Har installerat om Bnet-appen men händer inget. Den lägger sig nere i hörnet och man kan bara klicka "Exit" högerklick. Vänsterklick ingenting.. Va fan! Startat om och fixat men hittar ingen lösning.

Edit: har stängt av antivirus och kört som administratör. Skallar skärmen snart!

mvh B

Jag har samma bekymmer, och många med oss, Blizzard löser det förhoppningsvis snart.
Citera
2015-04-09, 20:10
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxmaskihallonen
Jag har samma bekymmer, och många med oss, Blizzard löser det förhoppningsvis snart.

Tack! Då är jag Inte ensam!

Kram

EDIT: Nu kom det

"Blizzard CS EU @BlizzardCSEU_EN
We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. #BlizzCS"
Senast redigerad av Besudlaren 2015-04-09 kl. 20:17.
Citera
2015-04-09, 21:33
Medlem
Loxuss avatar
Mm, fastnar på Authenticating Credentials för mig...
Citera
2015-04-10, 01:40
Medlem
Snart 16h till s3 börjar! Jag har stora problem med att välja mellan wizard och barbarian.
Men jäklar vad jag ska spela i helgen!
Citera
2015-04-10, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loozie
Snart 16h till s3 börjar! Jag har stora problem med att välja mellan wizard och barbarian.
Men jäklar vad jag ska spela i helgen!

Hade jag med, då jag spelat Barb sedan D3 kom ut och tänkte att med den nya Wizarden så varför inte testa något nytt? Tills jag testade WW-barb idag, kunde inte sluta spela för det var så jävla fränt att vara en effektiv WW-barb igen. Så blir definitivt Barb för mig igen, skiter i om WW-barb ligger 5 tiers under charge.
Citera
2015-04-10, 07:40
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Hade jag med, då jag spelat Barb sedan D3 kom ut och tänkte att med den nya Wizarden så varför inte testa något nytt? Tills jag testade WW-barb idag, kunde inte sluta spela för det var så jävla fränt att vara en effektiv WW-barb igen. Så blir definitivt Barb för mig igen, skiter i om WW-barb ligger 5 tiers under charge.

Hur gick s2?
Citera
2015-04-10, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Hur gick s2?

Det gick bra tills jag började plugga för en månad sedan. Hade inte motivationen att spela 12 timmar om dagen ändå. Så får bli väldigt casual nu framöver, vilket jag tycker bara kommer vara rätt kul ändå, får jag spela WW-barb.
Citera
2015-04-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Det gick bra tills jag började plugga för en månad sedan. Hade inte motivationen att spela 12 timmar om dagen ändå. Så får bli väldigt casual nu framöver, vilket jag tycker bara kommer vara rätt kul ändå, får jag spela WW-barb.

Riktigt skoj med WW-barben, och mer konsistent till typ grift 54 än reakers. Farmat 43-44or nu på morgonen med WW, snittat 6-7 min konsistent, otroligt skön spelstil, nästan som meditation haha:P Reakers kommer kunna pusha högre med perfekt rng och pylons men vafan, tills jag tar 54 så kommer jag inte bry mig om det=)
Kul att det finns lite options nu när man startar season 3, man behöver inte vänta på att 2x unites/reaker och furnace droppar för att kunna spela, utan det finns tre viable set med olika ring combos etc att lira med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in