2015-03-29, 23:43
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Högtryck. Har bara blivit montana black och molotow på senaste tiden. Enda anledningen till att jag vill byta är bara för att jag vill ha lite omväxling, och spara de där pengarna som är så viktiga på större beställningar. Det kommer hem 2x15pack mtn 94 och 1x15pack henxs nu till våren, men vill ha något mer. Börjar ställa in mig på kobra.

Kobra är sköna. Men dom tar slut rätt fort tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av TimmuTyrner
Det känns som om jag står och skakar som en jävla idiot, ändå så blir det pissigt som fan..

Skumt.. Tyckte dom var bättre förr iaf..

Citat:
Ursprungligen postat av serics
nyss dragit iväg en beställning med montana 94, första gången ja provar "proffsburkar" har börjat måla igen nu efter en 10 årig paus. bara använt roststopp och multona och diverse mack cans tidigare. förälskad som ja är i multona så undrar jag hur mycket "bättre" Montana 94 är och om dom funkar bra nu under våren?

Klart dom fungerar under våren Så länge det är över nollan så brukar det vara lugnt.

Börjar väl bli dags för sommarbeställningen. Står mellan 94 och Belton i år tror jag. Belton är ju väldigt sköna att köra med. 94 har jag bara testat en gång och minns den knappt. Bara att den luktade typ godis.
Citera
2015-03-30, 00:30
Medlem
sericss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Kobra är sköna. Men dom tar slut rätt fort tyvärr.Skumt.. Tyckte dom var bättre förr iaf..Klart dom fungerar under våren Så länge det är över nollan så brukar det vara lugnt.

Börjar väl bli dags för sommarbeställningen. Står mellan 94 och Belton i år tror jag. Belton är ju väldigt sköna att köra med. 94 har jag bara testat en gång och minns den knappt. Bara att den luktade typ godis.

hehe okej hur är original capsen på 94? funkar bra som outlines om man ska finlira? om ja ska köra olagligt hur funkar den att fylla snabbt med? roststopps original caps är ju underbar för fyll när man ska bomba
Citera
2015-03-30, 03:38
Medlem
TimmuTyrners avatar
Citat:

Hur var dom gamla? Har också hört att dom var mycket bättre.
Citera
2015-03-30, 10:21
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Kobra är sköna. Men dom tar slut rätt fort tyvärr.

Klart dom fungerar under våren Så länge det är över nollan så brukar det vara lugnt.

Det som inhandas till sommarens bravader tror jag blir black och mtn 94. Har ett lager belton hemma också. Förstår egentligen inte varför jag ska byta från blacks, det är enligt mig en helt ypperlig kanna som är helt underbar att ha att göra med och dessutom finns i alla kulörer man behöver och mer därtill. Bäst för priset IMO. Men det är väl något som sitter i psyket, att det är roligt att testa nytt. Egentligen rätt onödigt när man har 7 minuters gångväg till Highlights.
Citera
2015-03-31, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serics
hehe okej hur är original capsen på 94? funkar bra som outlines om man ska finlira? om ja ska köra olagligt hur funkar den att fylla snabbt med? roststopps original caps är ju underbar för fyll när man ska bomba
De är inte lika Roststops caps, men de går att använda till små detaljer och annat. Det är en något tunnare version av ett German Outline-cap eller ett Level 1-cap med lägre tryck. Hade inte klassat det som ett bombing-cap.
Citera
2015-04-09, 02:21
Medlem
Någon som har beställt henxs randomcans? Undrar om man får en bra blandning och inte dubbla färger osv
Citera
2015-04-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klottrig
Någon som har beställt henxs randomcans? Undrar om man får en bra blandning och inte dubbla färger osv
Det beror ju på hur många du beställer. Eftersom som Henxs-burkarna finns i 40 stycken färger så kan du omöjligt undvika en dubblett om du beställer 41 stycken.

Som ett exempel; på deras sida står det följande angående deras random x15-set: We select 15 spray cans for you! Within this selection we try to avoid double colors. There will be a nice contrast within the selection.
Citera
2015-04-09, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klottrig

Bra skit, vissa kulörer e dåliga dock.
Citera
2015-04-11, 06:24
Medlem
TimmuTyrners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Bra skit, vissa kulörer e dåliga dock.

Är det värt att köpa randomcans? alltså ifall det är hyffsad färg så. Dock så är jag rädd för att de blir skit. Hur mycket sparar man på randomcans?
Citera
2015-04-12, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimmuTyrner
Är det värt att köpa randomcans? alltså ifall det är hyffsad färg så. Dock så är jag rädd för att de blir skit. Hur mycket sparar man på randomcans?
Jag antar att du tänker på de som Highlights säljer och inte de som Henxs en gång sålde. Vad du får är väldigt varierat - en del fungerar bättre än andra men alla fungerar till något. Så priset är ju värt om du får bra färg och om du väljer att chansa så kan du tjäna på det.
Citera
2015-04-12, 03:29
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Jag antar att du tänker på de som Highlights säljer och inte de som Henxs en gång sålde. Vad du får är väldigt varierat - en del fungerar bättre än andra men alla fungerar till något. Så priset är ju värt om du får bra färg och om du väljer att chansa så kan du tjäna på det.
Hls randomcans är som du säger varierade. har man tur får man med motip
Sist jag beställde fick jag dock bara 2 kannor motip och resten var någon sorts orange acrylic tror jag den hette, sen svart och vit. vita plasti kote var rätt ok men funkade inte i vintervädret(+4)

ska man köpa random cans så köp henxs. skiten kommer till dörren 2 dagar senare. sjukt skönt!
Citera
2015-04-12, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay

Tog för givet att han menade randompack henxs, (deras egna burkar men dom väljer ut färgerna)

Hl's randomcans funkar endast till bombing.. Med något enstaka undantag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in