2015-04-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överliggaren
Ja, efter att ha sparkat alla andra kommer det att sluta med att ledningen får sparka sig själva. Vem har inte gjort sig skyldig till nån liten nassesynd nån gång, egentligen?

Att Jomshof har smygnazistat sig lite i sin ungdom vet både jag och YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=XUqdmr1A6xk

Haha vilken jävla video. Lägg ner hela jävla SD för fan. Jag har tappat hoppet. Alla har ett lik i garderoben och om folk ska sparkas ut på anklagelser som det inte finns nån grund för så kan väl hela partiet läggas ned. SDU är hitlerjugend och SD har sina fotsoldater från Waffen SS.
Citera
2015-04-09, 13:06
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badfinger
Känns faktiskt som att det ligger något i det. Som ett sätt att påverka utredningen genom mediestorm. De vet att bevis inte kommer att presenteras och om det inte finns några bevis så varför oroar dom sig så mycket och agerar så hysteriskt?

precis, har de inget att dölja behöver de inte vara rädda heller och svartmåla SD i vänstermedia och skapa någon sorts splittring innan utredningen ens är klar. Bara SDUs beteende nu är tillräckligt för att utesluta de. SDU förstör mer för SD nu än något annat parti. Ej acceptabelt.

Kanske var detta SDs plan. De har inga bevis men SDUs hantering av detta, svartmålning av SD och gråtande i vänstermedia är tillräckligt för att sparka ut de.
Citera
2015-04-09, 13:06
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Men att läsa böcker av Ernst Jünger är olaglig, men det är väl beroende på vem som gör det. Dubbla måttstockar råder. Nolltoleransen är bara ett vapen för att eliminera imaginära fiender.

AFA-giftet har trängt in i partiet och sätter normerna. Hysterin äter sina egna barn. Sic transit gloria SD:ensis.

AFA:s världsbild har segrat hos ledningen. Då har AFA vunnit.
Citera
2015-04-09, 13:07
Medlem
Wheretheslimelives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu blir jag bekymrad på riktigt. Är SD så här korkade verkligen? Så att man för någon sorts barnslig, smutsig diskussion via medier som Aftonbladet och Expressen?

Detta kan knappast vara bra. Jag anser att man har gått alldeles för långt i "nolltoleransen" nu, man har i princip hamnat i ett läge där mainstream smutsmedia skjuter partiet framför sig, och får det att göra precis som de vill.

Jag har tidigare varit skeptisk till att man utmålar de 4'as gäng som maktfullkomliga, men nu kanske jag tvingas ändra mig på den punkten. Detta är sannerligen inte bra för SD.

Eh, har du inte märkt att SD är en sekt med ryggdunkande hycklare än? Vad tror du skulle hända om de kom till makten, vilka skulle de göra sig av med då?

Nolltoleransen har knappast gått för långt, när alla har sparkats från SD är man klara. Det är ju nämligen ett i grunden rasistiskt parti.
Citera
2015-04-09, 13:09
Medlem
Megasavantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
SDU är bevisligen extremister och ej att lita på. SD gör en utredning till den 27e april. Innan så gråter SDU ut i vänstermedia och svartmålar SD?!?!? Förmodligen var det inte ens säkert de skulle uteslutas men efter detta fula spel måste de nästan sparkas ut.

"Extremist" hit och "extremist" dit, det är ju bara adjektiv och säger ju praktiskt taget inte ett jävla dugg om någonting alls, faktiskt. Det är inget argument och du använder exakt samma vänsterretorik som PK-media och etablissemanget gör, de älskar ord som "rasistextremist" och yadayada bara för att karaktärsmörda politiska motståndare istället för att använda sakliga argument.

Och ja, man bör gå ut i media då det verkar vara några herrar som vill sitta hårt på makten i partiet och använda fula metoder för att få bort sina motståndare.
Senast redigerad av Megasavanten 2015-04-09 kl. 13:11.
Citera
2015-04-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickHunter
Kolla lexbase, som jurist har han antagligen ett konto. Tireland finns där.

Citat:
Ursprungligen postat av RickHunter
Då Tireland ej står på Upplands-Bros lista har han inte skrivit på nån vandel. Han har alltså blivit invald via personröster på en "öppen lista".

Smart.

Citat:
Ursprungligen postat av Jeffrey.L.Dahmer
Han skulle ju ha krävt utdrag av personerna ifråga.
Sen fanns väl lexbase när han nominerade folk? Eller är Vinge fattig så att han inte har råd med 79kr?

Det var absolut dumt gjort, det förnekar jag inte. Han borde ha kollat Lexbase.
Citera
2015-04-09, 13:12
Medlem
MarxistHunters avatar
Citat:
Håller med Åkesson. SD har nu nästan 1 miljon sympatisörer. Det ska inte ett par hätska SDUare förstöra. Vill SDU bli nya SVP men 2-3 procents stöd av svenska folket så varsågod. Orka bli ett fjuttparti utan inflytande bara för att några rasister ska få leva ut sitt hat.

Nu när SD äntligen börjar bli stora och kan påverka så vill extremister förstöra. Detta bevisar svart på vitt varför man måste sparka ut extremister!
Kan bara hålla med. Ut med Vinge!
Citera
2015-04-09, 13:13
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
SDU är bevisligen extremister och ej att lita på. SD gör en utredning till den 27e april. Innan så gråter SDU ut i vänstermedia och svartmålar SD?!?!? Förmodligen var det inte ens säkert de skulle uteslutas men efter detta fula spel måste de nästan sparkas ut.

Extremister? Ni Karlssonrunkare är bara patetiska när ni kopierar extremvänsterns
världssyn och vokabulär, som något gott skulle komma utav att spela efter
motståndarnas spelregler! Varför inte ta steget fullt ut och bekämpa "nazismen"
(läs: svenska etniska nationalister) tillsammans med AFA och RF?
Citera
2015-04-09, 13:13
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Haha vilken jävla video. Lägg ner hela jävla SD för fan. Jag har tappat hoppet. Alla har ett lik i garderoben och om folk ska sparkas ut på anklagelser som det inte finns nån grund för så kan väl hela partiet läggas ned. SDU är hitlerjugend och SD har sina fotsoldater från Waffen SS.

Lik i garderoben? Självklart. Det är ofrånkomligt. Vem gillar inte sexiga nazibrudar i läder?

Den som är utan synd må kasta första stenen.

Dogmatisk förföljelse och fördömelse beror på bristande tolerans. Brist på tolerans beror på brist på principer. SD har aldrig haft några. De bytte principer mot knätofsar. Klart det slutar i en svensktotalitär geggamoja av den art vi ser nu.

SD är tyvärr ett alldeles för "svenskt" parti.
Citera
2015-04-09, 13:17
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badfinger
Känns faktiskt som att det ligger något i det. Som ett sätt att påverka utredningen genom mediestorm. De vet att bevis inte kommer att presenteras och om det inte finns några bevis så varför oroar dom sig så mycket och agerar så hysteriskt?
Därför att ledningen driver ett rent indiciemål som bygger på så lösa boliner att de inte går att bemöta. Bara ta några exempel från Mattias Karlsson: "halvfascistoida unga män", samt påståenden om "antisemitiska konspirationsteorier, personer som uttryckt beundran för Adolf Hitler".

Det hela känns taget från Expos grundkurs i stämpling.

Kasselstrand uttalade sig på följande sätt i SvT denna morgon:
Citat:
Är du säker på att ni kommer att uteslutas?

– Om man öppnar ett personärende i det här partiet då handlar det om att man vill bli av med personerna. Man öppnar inte ett personärende mot ungdomsförbundets ordförande om det inte är så att man vill sparka ut mig.
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/handlar-om-en-smutsig-maktkamp
Citera
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarxistHunter
Kan bara hålla med. Ut med Vinge!

Skjut den galna hunden Vinge!

Visst ni kommer säkert rädda Sverige undan mångkulturell undergång
med hjälp av undfallenhet och beröringsskräck!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux

https://www.youtube.com/watch?v=XUqdmr1A6xk

Ja du, bestickande är bara förnamnet. Visst många år tillbaka i tiden, men det verkar det som en hel del som har slängts ut i nolltoleransens namn är också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in