Citat:
Ursprungligen postat av
ddddg
Jag tycker Kasselstrand gav ett lugnt och sakligt intryck i Expressens intervju. Jag förstår inte hur man kan tycka att han framstod som "ond" eller "antipatisk", som URBANARTS89 uttryckte det. När Hahne intervjuades i samband med han blivit vald till ordförande framstod han dock som nervös och desperat. Det tyckte i alla fall jag.
Om Kasselstrand försvinner är det en stor förlust. Han är helt enkelt bra. Hahne ska man nog inte dra några slutsatser om. En snabb flukt på ratsit visar att han är 5 år yngre än Kasselstrand, i en ålder då 5 år är rätt mycket. Och eftersom vi lever i ett land där det blivit något av ett problem att vara smal, vit och dessutom blond, så retar Hahnes utseende de av media och skola inpräntade nyckelreflexerna hos folk. Rena gestapomaterialet med andra ord. Skyldig! För bort honom.
Man bör tänka sig för innan man jämför herrarna Hahne och Kasselstrand med t.ex. en lönnfet +35 år gammal Mattias Karlsson eller en ännu äldre Jomshof. Det här är politiker i olika skeden av karriären. Och det är fan förkräckligt att SD-ledningen verkar förbereda en utrensning i ungdomsförbundet i bästa kommuniststil - för att förbundet inte är tillräckligt socialKONSERVATIVT! Go figure, som man säger. Cirkeln är sluten. Kråkorna flyger upp och ned och tuppen galer sig hes mot fullmånen.