Efter läst denna ena magplask kommentaren efter den andra i fältet från anti-rasister, vänsterns egna haschzombies och alla andra obegåvade ting som försvarar den degenererade kulturmarxistiska hegemonin tillsammans med de nyblivna sverigedemokrater som sympatiserar med SD toppen och deras nyvunna liberalism (massuteslutningar av begåvade, unga, fräscha politiker) istället för hederlig nationalkonservatism, så känner jag ett otroligt stort medlidande för alla patrioter, nationalister och traditionalister därute. Hur lyckas ni slödder som jag nämnde i inledningen var så fulla av skit och vara totalt obegåvade, ni kommer bli de första att stryka med när kollapsen är ett faktum, karma kallas det. Det är alldeles för sent att starta ett nytt parti inriktning mot nationalkonservatism, Sveriges enda hopp för överlevnad fri från slaveri och degeneration är SvP och SMR resten är ett skämt SD likaså.
Detta betyder att de sista nationalister och traditionalister som inte velat se det tidigare, men som varit så uppenbart för patrioter som förvarnat för vad som sker inom SD i god tid kommer lämna skutan och kvar blir blott alla Paula Bielers fanclub liberalister, SD slits itu och blir ett mellanmjölksparti ihop med resten av 7:an och 8:an är ett faktum! Grattis, Sverige ett förlorat land
Jag spår att ett nytt elitband vid namn freikorps kommer att uppstå i de svenska skogarna och bekämpa den sjuka världsbilden som försöker hålla sig fast vid makten och vinna kriget i en slutgiltig kamp där zionismen krossas en gång för alla och det börjar i Sverige, Mr Obongo kommer inte ha mycket att säga till om! Vakna Sverige!