Citat:
Ursprungligen postat av
Kent-Inger
Du menar på fullt allvar att Aftonbladet och som du säger mainstreammedia har behandlat SD som vilket parti som helst?
SD är inte vilket parti som helst och behandlas väl därefter? Det är ju likadant med alla enfrågepartier.
Intressant hur bilden av SD har krackelerat så snabbt hos partiets anhängare? Vi normalbegåvade har ju alltid sett vilket jävla pajaspatrask SD är men nu verkar t om SD:s egna anhängare få upp ögonen! (Jag kanske inbillar mig men jag uppfattade att något hände efter Skavlan? Det var precis som om inte ens SD-anhängare kunde blunda för tramset längre)
Humorvärdet är så högt på så många olika nivåer, som t ex när spolingen "Kasslertand" (eller om det var det andra mongot, vem bryr sig?) tyckte att SD:s trovärdighet som seriöst parti minskade för att det råder brist på demokrati inom partiet. Alltså.. BRÖLSKRATT på den!
OnT: Uteslutandet är väl glasklart: Ingen vill väl ha med rasister att göra men det blir ju ..märkligt.. när en rasist utesluts av en annan rasist? Jag är nyfiken på hur motiveringen för uteslutandet skulle kunna lyda, är det att man inte är "rätt sorts rasist" eller att man "inte är tillräckligt falsk"?
Jag tror såklart att detta skadar synen på SD inom anhängarskaran. Utanför SD så skadar den nog inte lika mycket som ändrar, det som förut var patetiskt och obegåvat har nu blivit mer underhållande.